Syntes dere det er dyrt...

De forlovelsesringene vi har sett på koster vel 2000 for hver.
Det er helt enkle sølv-ringer med original outfit.

Hadde ikke brukt 8000 på forlovelsesinger med mindre de var ekstremt nydelige og prisen ikke bare inkluderte størst nok mulig diamant for prisen.

våre kosta ca 7000 - for begge... jeg har en liten diamant i min, ellers er de like brede begge to.. vi har hvitt gull [:)] (vi skal ha de etter vi har giftet oss også da.. gadd ikke kjøpe nye ringer etter 3 mnd [:D])

ORIGINAL: Emmeline

Våre kostet 10000 tilsammen og de er helt like bortsett fra at jeg har en diamant i min.

Vi fant en prisklasse vi hadde råd til der og da og fant ringer vi begge likte. Jeg ville gjerne ha hvitt gull, han gult, til fingrene mine kan ikke ringen være for tjukk, mens han gjerne ville ha noe skikkelig chunky. Vakke lett, men syns de vi endte opp med er perfekte.

Betalte 5700 og da fikk jeg pruta med 3 diamanter på min[:D]..

Ringene våre kosta 3000, men det er maaaaaange år siden hehe[8D]
Vet ikke helt hvor mye penger jeg hadde villet brukt på en ring, men 5000 er greit, 8500 var litt mye...[:-]

Nei, ikke så veldig ! [:)]

Vi betalte 3000Kr for begge våres, da har jeg diamant i min også..Er hvitt gull ! [:D] Kjøpt i Bulgaria da, mye billigere der !

Sjekka opp ringene når vi kom hjem, og samme ringene ligger vell på en 7-8000Kr her hjemme..

hmm, lurer på om vi betalt ca 3-4000 for våre. Eg har tre steinar,forma som et hjerte, i min. Hans er slett. Kanskje vi berre får pussa dei opp, når/OM vi giftar oss. Evt sette inn fleire steinar i min....[8D]

ORIGINAL: Elises

Har den kjærlighetsringen, love it <3<3
Bruker den ikke som forlovelsesring da [8D]

Den er sååå nydelig[:)]

vi gav 6500kr for begge, min litt tynnere enn hans, men likt design.. og je har diamant på min[:D]

vi batalte vel 9300 for våre (min kosta vel 8000 av det).. hvitt gull og jeg har 7 diamanter i min, mens sambo sin er et hakk smalere og glatt.. vi vil bruke de samme til gifteringer, så syns de er verdt det.. designet de selv, så vi fikk akkurat det vi ville ha!![:D]

Når mannen min fridde hadde han vært å kjøpt verdens nydeligste ring med 30 diamanter 1 stor og 29 små[:)] Har ikke fått vite så mye om hvor mye denkostet men det var ihvertfall en mnd lønn som han sa.
Han kjøpte en enkel en til seg selv til et par tusen.

Og gifteringene våres ble noen enkle gullringer

ORIGINAL: PlatinaBlondina

han ga 6000 for begge to..helt enkle ringer,uten noe dilldall...hvitt gull

ca samme her [:)]

hvis man har råd til det så er det ikke for dyrt [;)] men hvis man må ta opp lån eller at det tar en stor jafs av månedsbudsjettet syns jeg det blir litt drøyt med 8000,- + for en ring.

Tror vi gav 10-11000 for forlovelses ringene våre.

Og 8000 for gifteringene våre

Vi betalte ca 13.000 for begge. Gult gull, hans er helt slett, min er 15 diamanter i... Er super fornøyd. Var jo dyrt, men skal jo ha de lenge...

jeg betalte ca 4000,- for begge ringene...hvitt gull, men det var kun for materialet da.. siden jeg lagde de selv.. jeg syns de skal stå i stil, hvis begge skal ha ring.. men hvis det er kun du som skal ha så er det jo fritt fram [:)] det er vel viktigere at gifteringene står i stil [:)]

vi betalte 400 per ring vi [8D] er helt enkle sølvringer med gravering. Var unge studenter med ett barn, og hadde ingen mulighet for å kjøpe noe dyrere...men ringer skulle vi jo ha [:D]

Vi brukte ca 25 000 på gifteringene våre, og er knallfornøyd! Er viktig å finne ringer som man vil like nå, og også om førti år[:)]

Ringene du liker fra gullfunn er fine, men det eneste negative er at de har altfor mye "billig" preg av seg. Glitter-butikkene fører også en serie ringer som er kopier av kjærlighetsringen/frierringen - så har kanskje også noe med det å gjøre.

Hvis valget faller på akkurat den ringen, så synes jeg personlig den dyreste ringen er finest.

Rett over 4000 for to stk vanlige gull ringer[:D] 

Back
Topp