Syntes dere det er dyrt...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har sett en del på forlovelsesringer,har funnet 1 jeg liker...det er kjærlighetsringen som de har på gullfunn[:D] Har den i 3 str (prisen varierer fra 4500 for den minste til 8500 for den største)[:)] Jeg ønsker meg jo selfølgelig den største,haha...neida[;)]

Hva ga dere/han/du for forlovelsesringene deres??
Er ikke dere enige om at ringene må stå i stil til hverandre? [:)]

Takker

forlovelses ringene våre kostet ca 3000 tror jeg for begge.

Vi kommer til å kjøpe nye gifteringer som blir litt dyrere, men har ikke sett oss ut noen enda...

ORIGINAL: PlatinaBlondina

han ga 6000 for begge to..helt enkle ringer,uten noe dilldall...hvitt gull

Okei[;)]

ORIGINAL: ¤Ida

forlovelses ringene våre kostet ca 3000 tror jeg for begge.

Vi kommer til å kjøpe nye gifteringer som blir litt dyrere, men har ikke sett oss ut noen enda...

Okei...kanskje den blir litt dyr den min da[:D] Hehe...

Foreløpig er det bare jeg som har ring. Men vi har funnet de ringene
vi skal ha når vi gifter oss.
De koster 12000,- tilsammen   Syns det er dyrt.

Men vi skal jo ha de for resten av livet da, så man må jo like de [:D]

Vi forlovet oss i USA, og kjøpte ringene der. Husker ikke hva de kostet, men de står i stil til hverandre ja[:)]

Vi har titanringer. På min står det 'Always and forever' utenpå og med en stein med et gravert hjerte rundt.
Hans er helt slett, med kun en stein. Men inni hans står samme teksten som på min [:)]

Den ringen han vil ha koster rundt 1000kr,haha...da kan vell min koste litt mer[:D][8D] Åhhh er bare den ringen jeg har funnet som jeg liker[8|] Satser på at det blir den...[;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Har sett en del på forlovelsesringer,har funnet 1 jeg liker...det er kjærlighetsringen som de har på gullfunn[:D] Har den i 3 str (prisen varierer fra 4500 for den minste til 8500 for den største)[:)] Jeg ønsker meg jo selfølgelig den største,haha...neida[;)]

Hva ga dere/han/du for forlovelsesringene deres??
Er ikke dere enige om at ringene må stå i stil til hverandre? [:)]

Takker

vår kostet ca 8000kr

kommer jo litt an på om dere skal bruke forlovelsesringene til gifteringer syns jeg...
Det gjorde vi, og våre kostet 6000..
Enig i at ringene må stå i stil til hverandre ja :)

betalte 2250 for våre vi.... [:D] gull-ringer med noe mønster rundt på kanten

ORIGINAL: Blomsterbia

kommer jo litt an på om dere skal bruke forlovelsesringene til gifteringer syns jeg...
Det gjorde vi, og våre kostet 6000..
Enig i at ringene må stå i stil til hverandre ja :)

Skal ha nye ringer den dagen vi skal gifte oss,men det er noe vi sparer til sammen da[:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Hehe... Vi (x'n) betalte 1500kr for begge ringene. Ikke av de mest spennende, nei... [:D]

Hehehe[:D]

Tror ikke de kostet så mye mer enn 2000,- for begge - de er omtrent helt like, og jeg er mer enn fornøyd med den[:)]

Her er det bare jeg som har forlovelsesring, og den aner jeg ikke hva kostet.
Men for gifteringene betalte vi vel ca. 15000 for 2 stk.

Nå føler jeg meg bedre,hehe[:D]

våres kostet 3500,- da er det og diamant i min[;)] 

Rett over 1000-lappen tror jeg... JEG vet ikke for det var jo ikke jeg som kjøpte dem. Var det eneste vi hadde råd til da... [&:] Meeeeen prisen betyr egentlig INGENTING for meg! [:D]

tror vi betalte 3-4000 jeg[:D]

Jeg syns ikke pris på ringen er relevant når man skal forlove seg. Jeg vil heller ikke velge min egen ring, jeg vil at han skal ha ringen klar.
 Vil ikke ha en sånn typisk amerikansk med stor stein iallfall. Upraktisk å skulle gå med den resten av livet, hehe!

Back
Topp