Synske storesøsken..?

Aqvalie

Child of the Universe
Hvor mange av dere her inne har opplevd at storsøskenene har "visst om babyen" før dere har fortalt det?
Og hvor gamle var/er de?

Jeg syns dette er et utrolig fasinerende fenomen! :D

Her i huset har vi en 2 åring, som for det meste ikke snakker i fulle setninger, så mulig det er for tidlig?
Men han har vært utrolig oppsatt på baby i tiden rett før jeg ble gravid og i tiden rett etterpå. Om det er tilfeldig eller ikek vet jeg ikke....

(Nå går det for det meste i kaptein Sabeltann :P )

Jentungen min e 4, å ho fortell mæ hver dag at æ har baby i magen og at det hadde vært kult med 2, fordi da ville magen min blitt kjempe stor:p

Ho har å sagt at vi må bytte rom, så babyen får plass:o

Vi e veldig forsiktig rundt ho, så skjønne ikke kor ho har det ifra:o

Skulle opp å si godnatt til jenten min i ste, også ser jeg at hun gliiiser når jeg kommer mot henne, hun strekker armen ut, jeg forventer en klem, men neida, hun skal holde meg på magen!!! "åååå, mamma, nå ser eg at du har fått baby i magen"....... eg bare SHIT!!! neiida, d har ikke mamma enda..... Har jo virkelig ikke lyst å si d til henne enda, for hun kommer til å dele det med ALLE hun møter når hun får det bekreftet. :p men den jenten må ha en 6,sans gitt...

Opplevde det denne gangen. 4-åringen sa jeg hadde jentebaby i magen før vi har fortalt noe...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Utrolig kult!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min gutt på snart 4 år strauk meg på magen å sier " mamma. Kankje du sei babyen skal komme ut no, ej kjeda mj". Ej bare hæææ? Ka baby? Den inni magen din vel…. Creeepy! Har ikke sakt noe til han å har tenkt å vente til ul. Men tror han bare svarer :jamen mamma d veit ej…. Hahahaha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi sa for en god stund siden til frøkna på 4 om hun ville ha en lillebror eller lillesøster. Her om dagen gikk hun hit til pappan tok på magen og sa: pappa har du baby i magen? :p
Litt feil da men..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Her kom jentungen bort, strøk meg på magen ,ga en kos og sa fine jentebabyen vår.. var litt merkelig..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Min toåring sa at han var storebror til en prinsesse samme dagen j fikk en svak strek etter tidsfristen.. Faren hans viste ikke en gang at j kanskje var gravid. Test et par dager seinere bekrefta at vi er gravide, så nå er d bare å vente å se om d er ei prinsesse der inne..(?)

Vi var på Kypros i mai, og eldste gutten vår på 3 år sier høyt og tydelig til et eldre ektepar "mamma har baby i magen. " vi prøvde å si han tøyset, og at her var det Ingem baby. "Joda, det er jente som heter Celine!"
Nå sier både 2 åringen og 3 åringen at mamma har jente i magen, så det blir spennende å se når vi kommer inn i uke 14 :P

Back
Topp