I går på jobb fikk jeg plutselig litt tåkete sidesyn på det ene øyet og en liten stund etter ble jeg veldig svimmel og følte jeg skulle besvime. Drakk litt vann og gikk ut i frisk luft og ble litt bedre og synsforstyrrelsene forsvant. Måtte bli hentet på jobb, da jeg ikke ville kjøre selv. La meg i sengen og kjente at hodet dunket og at jeg var småkvalm. Selvfølgelig googlet jeg symptomene og svangerskapsforgiftning dukket opp. Legevakten ville sjekke meg, men blodtrykket var normalt, ingen feber og det var heller ikke noe utslag på urinprøve. Heldigvis ikke hva jeg hadde fryktet! Legen sendte meg hjem og sa at jeg skulle ta kontakt dersom allmenntilstanden forverret seg.
Føler meg litt tung i hode og kropp i dag, men det er nok resultat av dårlig søvn i natt. Andre som har vært ute for lignende? Dritekkelt når synet begynner å tulle!
Føler meg litt tung i hode og kropp i dag, men det er nok resultat av dårlig søvn i natt. Andre som har vært ute for lignende? Dritekkelt når synet begynner å tulle!