Synsforstyrrelser?

soplim

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Jeg har opplevd noen få ganger nå at jeg plutselig får masse prikker foran øynene. Og ser veldig uklart. Dette varer i 10-15 min og er veldig ubehagelig. Så går det plutselig over men i løpet av noen sekunder spyr jeg som en gris. I etter tid så får jeg et trykk i hodet og er litt uggen å merkelig. Helt annerledes enn den vanlige dårlige dagsformen.

Noen som har opplevd lignende?

Høres ut som migrene.

Få sjekket blodtrykket for sikkerhets skyld. Og blir det mye prikker så ring en optiker og forklar, kan være regn på at netthinnen har løsnet også.. Men kan også være som siljean sier migrene, hvis du har hodepine i tillegg :)

Aldri hatt migrene før, men det kan vel skje. Fikk trykk i hodet etter jeg var ferdig med å kaste opp og det sitter der fortsatt.

Jeg har hatt det samme, men jeg spøy ikke. Her ble det forklart med lavt blodtrykk. Men ring lege /optiker :) rare ting skjer med kroppen nå

Jeg har det på samme måten når jeg har migrene anfall, men da er det ikke bare trykk i hoda, da er det så vondt at de holder på å eksplodere.... Spesiellt nå når jeg ikke kan ta medisiner for det!

Synes du skal ringe lege ganske snart! Antagelig er det ingenting å være redd for, men de pleier å ta slike hendelser ganske alvorlig for å utelukke at det er noe farlig.
Lykke til :)

Back
Topp