Syns magen min er mye mindre på morgenen

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Fler? Utover dagen blir den jo vannskelig å skjule men på morgenen er den ikke større en den var helt helt tidlig i svangerskapet. Er i morgen 10 uker. Er nesten så man kan begynne å lure på om det i det hele tatt er noe inni der som vokser. Vet det er teite tanker, men jeg er ganske pessimistisk av meg og tror hverken det ene eller det andre inntil det er bevist. Blir godt å komme seg på ul på fredag så jeg kan begynne å tenke at jeg ER gravid-forhåpenligvis!

Fler? Utover dagen blir den jo vannskelig å skjule men på morgenen er den ikke større en den var helt helt tidlig i svangerskapet. Er i morgen 10 uker. Er nesten så man kan begynne å lure på om det i det hele tatt er noe inni der som vokser. Vet det er teite tanker, men jeg er ganske pessimistisk av meg og tror hverken det ene eller det andre inntil det er bevist. Blir godt å komme seg på ul på fredag så jeg kan begynne å tenke at jeg ER gravid-forhåpenligvis!

Jeg føler akkurat det samme. Er også 10 uker i morgen.. Magen er flatere om morgenen enn før jeg ble gravid... Utover dagen blir jeg litt oppblåst så da kan den kanskje synes litt, men ellers så føles buksene faktisk mindre trange enn før.. :p Har gått ned et par kg pga kvalme så kan ha noe med det å gjøre da:)

Uff, alt en skal bekymre seg for :-P Det er så uvirkelig at det skal bli en stor mage etterhvert og komme en baby så en klarer liksom ikke tro at det skal bli noe. Også er man jo klar over at fosteret kan slutte å utvikle seg uten at det kommer ut av seg selv, så jeg er jo redd for det også. Derfor skal det bli godt å forhåpentligvis se at alt er bra på fredag. Da kommer jeg til å klare å slå meg mer til ro siden jeg er passert 10 uker.

Jeg er også passert 10 uker og føler akkurat det samme. I morges lå jeg i senga å tenkte "hvordan i all verden kan det være noe på en grapefruktstørrelse inni der??". Jeg forstår ikke hvor den er... Livmora altså ;) Jeg har også gått ned en del kilo, fra tynn til tynnenere.. Så om morgenen føler jeg meg skikkelig beinete og ikke gravid. Men om kvelden da stikker magen ut som en ballong. Men er jo bare luft da, selv om jeg ikke forstår hvos lufta blir av, for jeg fiser ikke haha.

Følte det sånn fram til uke 9-10.. Nå kan man se at det er litt babymage.. Har en del kg for mye,men dette er 3. svangerskapet,så magen er alt synlig.. Bare at folk ikke tenker over det flott når man skal holde det hemmelig en stund til

Følte det sånn fram til uke 9-10.. Nå kan man se at det er litt babymage.. Har en del kg for mye,men dette er 3. svangerskapet,så magen er alt synlig.. Bare at folk ikke tenker over det flott når man skal holde det hemmelig en stund til

Er altså 10+3 nå :D så siste uken altså.. Har begynt med gravidbukser også,for jeg blir så kvalm når noe strammer over magen

Jeg har heller ingen mage. vises ikke i det hele tatt :p men nå er ikke jeg like lang på vei som dere heller da:p jeg måler hcg 1 gang i uken og har vært på ul. å er kjempe dårlig! men har ikke helt skjønt at jeg er gravid for det :p

Er mye mer oppblåst på ettermiddag/kveld. Kommer vel litt an på hva jeg har spist iløpet av dagen, men har ikke funnet mønsteret. Er 9 uker i morgen :)

Jeg har heller ikke noe særlig mage på morgenen :) Men utover dagen blir jeg bare mer og mer oppblåst ! Var på ul i dag, det var så godt å se at det var liv der <3

Eneste magen som har kommet her er fett:( lagt på meg 3 kilo og er bare 8+2..

Det er vel uansett ikke babymage så tidlig i svangerskapet... Magen blir jo større utover dagen pga luft og at man spiser :)

Samme her: flat om morgenen, stor og oppblåst med en gang jeg begynner å spise. Jeg er over 11 uker. Du kan trøste deg med at den store "gravidmagen" som kommer i løpet av dagen ikke har noe med størrelsen på livmor eller foster å gjøre - det er jo bare luremage enda. Jeg kan kanskje se antydning til en liten utposning helt nede ved trusekanten, men ellers føler jeg egentlig at fysikken er som før.

Flat om morgenen fordi du slipper ut mer gass og inntar mindre som omdannes til gass :p her er det ingen forskjell uansett tid på døgnet, ser fortsatt lik ut som før jeg ble gravid :)

Ganske oppblåst på kvelden og så flat igjen på morgningen.. Men tenker at magen kommer vel over nyttår :)

Har ikke fått noe mage enda jeg :p ligger ofte og klemmer for å kjenne,kjenner ingenting :P bare at det er litt ømt når jeg trykker/klemmer på magen..

Back
Topp