Syns han har...

MariusMamma

Gift med forumet
fått så lite væske i seg idag...+ tisset lite....HHHHMMMM.....????[:-]
Har fått i seg ca. 3 flasker (da er det 2 med farris & eplejuice +
en med melk) + den væsken jeg brukte til grøt...syns
det er så lite, men han vil ikke ha heller....begynner bare å tøyse.
I går drakk han litt over 5 flasker & hadde de tissebleiene[8|][8|][8|]
Vet væskeinntak & tissing har med hverandre å gjøre, men at det
skiller så mye på en dag???!!!
Har hatt to bleier i dag med løs avf...igår var det ingen, men på fredag
hadde han jo fire - så han er jo noe bedre av mageviruset[8|] 
Kanskje han ikke tisser så mye for han trenger det han får i seg, men
da skulle han vel egentlig trenge litt til...[8|]???
Noen forslag??? Skal prøve litt melk nå for nå skal han legge seg....
ellers får han få litt mere farris & eplejuice - det smakte i går[:)]

ORIGINAL: Stine88

hva prøver du å gi han drikke fra? flaske?

HAN FÅR FLASKE - DET HAR HAN FÅTT FRA DAG EN....

Han her er ekstremt vanskelig å få i mat og drikke om dagen, jeg har rett og slett begynt med saft fra flaske.. Men ikke mye han vil ha.... Vet ikke hva jeg skal gjøre her heller.

ORIGINAL: Iroim

Han her er ekstremt vanskelig å få i mat og drikke om dagen, jeg har rett og slett begynt med saft fra flaske.. Men ikke mye han vil ha.... Vet ikke hva jeg skal gjøre her heller.

SER DU FORSKJELL PÅ TISSINGEN OM HAN DRIKKER MYE ELLER LITE??
DRIKKER DE LITE SÅ TISSER DE VEL OGSÅ LITE ....SPES NÅ SOM DET
ER SÅ VARMT - FOR DA TRENGER VEL KROPPEN DEN NÆRINGEN!?!![8|]

Jeg har ammet knerten min nesten 1 gang i timen i dag, det er eneste måten jeg får i han væske på. Han tisser, men det er ikke mye. Men jeg er fornøyd bare han tisser. Jeg tror ikke man tisser hvis man er dehydrert.

ORIGINAL: Mayen82

ho her vil heller ikke drikke, ikke pupp, ikke mme, ikke vann og heller ikke eplejuicen (den fra 4 mnd vi kjøpte i går), ho bare tuller når vi prøver å gi ho, og har dårlig med tissebleier og... men det sier seg jo sjøl når ho ikkje drikker......
men ho spiste heldigvis godt med middag til kvelds... første gang ho fikk smake ris, med grønnsaker og kylling (fra 6 mnd) og ho åt neste hele glasset, sånn stort[&:], men då var ho så trøtt å begynnte å tulle med å gni seg i øynene osv, så hele ansiktet og hodet var gult, så da var det bare å bade og legge ho.. så da fikk ho pupp før ho la seg..
sov i 3 timer, for ny pupp, og sånn går det hele natten, MAKS 3 timer, eg blir gal!

er det noe annet man kan gjøre for å få i de små drikke? ho vil ikke ha verken pupp eller flaske...
(gleder meg til den babyfeederen eg bestillte kommer, da ska ho få melon!)

Hun kan få melon nå også? Mose det og gi med skje?

hva kan man gi dem og drikke???
jeg har prøvd vann drikker en slurk,prøvd vann med sitron oppi han drakk litt mer men ikke veldig...
hvordan tempratur skal det være???

ORIGINAL: Esereth

hva kan man gi dem og drikke???
jeg har prøvd vann drikker en slurk,prøvd vann med sitron oppi han drakk litt mer men ikke veldig...
hvordan tempratur skal det være???

DET SOM JEG HAR GITT MARIUS NÅ SIDEN HAN IKKE SKULLE HA SÅ
MYE MELK PÅ NOEN DAGER ER EPLEJUICE/-NEKTAR UTBLANDET I
FARRIS. BARE PASS PÅ AT DU FÅR UT KULLSYREN I FARRISEN.
DET SYNS HAN VAR GODT[:)] DA HAR JEG GITT VANLIG EPLEJUICE/-
NEKATAR SLIK SOM VI DRIKKER!!!
JEG LAR FARRIS STÅ PÅ BENKEN MENS JUICEN STÅR I KJ.SKAPET
-> BLANDER DETTE SÅNN CA.200ML MED FARRIS & 50-60 ML
MED JUICE...LAR DET STÅ PÅ BENKEN SLIK AT DET ER TEMPERERT.
NÅR JEG HAR GITT SITRONVANN MED FARRIS HAR JEG LUNKET
 DET LITT I MIKRON.

Jeg gir vann fra springen. Han spyttet det ut hver gang til vi hadde stått i ferjekø i flere timer i over 30 grader på fredag. Da var han tørst nok, og resten av helga har han gløgget nedpå med vann fra tutekopp. viss du gir fra kopp og ikke flaske, kommer litt inn når du prøver å gi, og etterhvert er det mamma og vannkoppen som vinner-blir evig så uaktuelt med saft og juice her i huset!

ja ger lucas rumstemperert vann, å de har tagit lite tid å lära sig å like de men han har bara fått tulla å lekt med flaskan sjöl, så har han fått i sig litt i vart fall, men nu liker han de å dricker en del.. så flink så.. har inte lust å vänja han till saft å ting opp i vannet, för då vill han säkert inte ha vanligt vann sen.. tycker de e lite tidigt å putta i han socker allareda, men men de e bara min mening.. =)

Back
Topp