Syns du graviditeten har gått fort eller sakte så langt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Graviditeten har vært laaaang synes jeg.. Men det er nok fordi dette er ivf så man går liksom rundt å venter allerede fra oppstart ;) men ikke sånn tregt.. Bare føler jeg har vært gravid så lenge! ;)

Sakte, men det er kun fordi jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, å sykehuse ga meg ikke time til ul før 7 juli(!!) Men skal heldigvis på privat ul på fredag :)

Det har gått helt sinnsykt fort til uke 12 denne gangen! Med nr 1 så syns jeg hver eneste dag var en evighet..
Men nå blir jo neste milepæl å vente på ultralyd i uke 18, så frykter tiden kommer til å stoppe opp litt nå :p skal ikke på privat ul denne gang, håper jeg klarer å vente :p

Jeg synes det har gått for så langt! :) Plutselig er jeg straks 12 uker, og om et par uker til skal familien få vite om det :D

I begynnelsen følte jeg det gikk utrolig sakte, og det skyldes nok som hemmeligfrøken over at prøvingen har tatt ekstremt lang tid, og dermed har man ventet en "evighet". Etter uke 9 har tiden gått overraskende fort, og er 11 i morgen! :-)

Syntes d har gått relativt fort. E 12 uke nu næste tirsdag, å gler mæ tel å slepp å bære flire lurt tel 5åringen når ho spør om ho mamma har en baby inni magen, før den e så stor. E nr 3 d her, så d vises godt allerede på tross av en vekt nedgang på Pr akkurat nu 7++ kg.

I starten syns jeg det gikk saaakte, men etter jeg rundet 12 uker så har tiden gått litt fortere :) håper det går fort frem til oul.

Sakte før 12 uker, etter det har det gått veldig fort :)

Fort men sakte :p syns det var i går at jeg fant ut jeg var gravid omtrent.. 4. April blir en vanskelig dato å glemme når samboer kom med testen i hånda fra badet og hadde et lurt smil :p jeg var for nervøs til å se selv

Saaaakte! Sikkert fordi jeg er sykemeldt og ikke har nok å tenke på.

Alt for fort :-P
Til tross for at jeg har vært kvalm helt til nå, å ikke klart å gjort noe annet enn å ligge på sofaen! Nå har den verste kvalmen gitt seg, men nå er bekkenet noe sykt vondt så får ikke gjort så alt for mye nå heller!

Synes det har gått fort når jeg tenker på at jeg er 14+2 i dag og under en mnd til OUL.. Husker da jeg meldte meg inn på BV i mars og ikke skjønte hva OUL var engang :P
Men det har vært veldig gøy, spesielt å si det til alle familie og venner :) vært litt dumt å være så mye kvalm osv, men samtidig litt bra fordi det er et sterkt graviditetstegn :) i tillegg er det mange dager siden jeg har spydd nå, selv om jeg brekker meg ganske ofte :P
Gått litt tregt også, men prøver å nyte tiden som gravid og siden jeg og samboer ble sammen og gravid samtidig, så prøver jeg å nyte tiden mens vi bare er to :) selv om vi alltid refererer til "oss tre" og "familien", siden vi føler baby er en stor del av forholdet allerede :)

det gikk sakte fram til uke 8, men fra uke 8 å til nå uke 12 så har det gått kjempefort egentlig, håper tiden fram til desember går like fort :P

Synes det har gått sakte og fort samtidig :) nå synes jeg det går sakte fordi neste jordmor time er ikke før 1 juli og OUL 6 juli :p

Når er det man bør bestille første jordmortime da? Var på første legetime 2.juni. så sa han at jeg måtte ringe å få meg en jordmor.. husker ingenting fra sist svangerskap :p

Sakte!!!!!

Når er det man bør bestille første jordmortime da? Var på første legetime 2.juni. så sa han at jeg måtte ringe å få meg en jordmor.. husker ingenting fra sist svangerskap :p

Jeg skal til jordmor neste uke, altså uke 14

Jeg synes det har gått veldig fort, og det til tross for IVF.. Men vi har vært/er utrolig lykkelige, og hjernene våre bare spinner rundt ideer og redebygging. Har lengtet etter dette sååååå lenge! Endelig! Hver dag har vi hatt koselige prosjekter på gang:-)

Back
Topp