syns du det er rart?

hissigproppen

Forumet er livet
Jeg lager en poll, så trenger ingen å si kommentarer som ikke egner seg.

Syns du det er rart med bunad på en utlending?
Med utlending i denne sammenheng mener jeg mennesker med mørkere hudfarge og annerledes trekk enn Ola og Kari Nordmann.

Grunnen til at jeg lurer er at mannen min kunne tenke seg bunad, og han er ikke av norsk opprinnelse [:)]
Og jeg vurderer å spare opp penger og gi han i gave.

nei, synes ikke det er rart i det hele tatt=)

Nei det synes jeg ikke er rart i det hele tatt. Og bunad er jo så pent på de aller fleste, menn som kvinner. [:)]

Nei, jeg synes mannfolk med bunad er flott jeg - mørk eller lys i huden[:D]

Nei, like flott m bunad på alle menn uansett ![:D]

nei det syns jeg ikke er rart[:D] bunad er fint på menn uannsett om dem er mørk eller lys[:D]

syns det er kjempefint uansett jeg[:)]

Synes det er litt rart, men ikke negativt. Synes det er så stilig å se en utlendig i bunad! Blir glad hver gang jeg ser det[:D]

Jeg synes det er kjempe stilig. Husker det var en reporter for NRK ett år som svinset rundt i ett 17 tog, og han var fra ett Afrikansk land. Ble helt fasinert jeg. Synes det var kjempe artig. Kledde det gjorde han også[:D]

nei,synst ikke det er rart!!!!!Er jo og mangen som er adoptert til Norge,som ikke ser "Norsk" ut,de er jo Norske uansett!!
Så hvis han vil ha Bunad,er jo det bare koselig??[:)]

Nei, det syns jeg ikke er rart i det hele tatt. Syns det er flott jeg, sier endel om personen som har den på seg[:)]

litt rart, men kuuult[:)]

Jeg sliter med det samme, min mann kunne også tenkt seg bunad.
Men om vi så bestemmer oss for at han får, hvilken velger man da. Bunad er jo fra der man stammer fra liksom....

ORIGINAL: mzTomdur

Jeg sliter med det samme, min mann kunne også tenkt seg bunad.
Men om vi så bestemmer oss for at han får, hvilken velger man da. Bunad er jo fra der man stammer fra liksom....

Han skal få velge om han vil ha Oslo-bunad eller samme som meg, sunnmørsbunad [:)]

ORIGINAL: astrone

nei,synst ikke det er rart!!!!!Er jo og mangen som er adoptert til Norge,som ikke ser "Norsk" ut,de er jo Norske uansett!!
Så hvis han vil ha Bunad,er jo det bare koselig??[:)]

Enig

Jeg syns bunad er flott på alle, uansett! Har faktisk aldri sett ett menneske som ikke ser bra ut i bunad![:)]

Jeg synes det er ganske rart ja. 

Back
Topp