Syns du det er greit...

nei nei [:o]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Bryr meg ikke så veldig mye at det gjør noe om hva andre gjør...Men jeg gjør det ikke..

Bryr meg ikke så veldig mye at det gjør noe om hva andre gjør...Men jeg gjør det ikke..

ORIGINAL: OneOnOne

jeg mener at det får være opp til hver enkelt forelder å bestemme. Men mine barn kommer ikke på youtube[;)]

Signer

jeg mener at det får være opp til hver enkelt forelder å bestemme. Men mine barn kommer ikke på youtube[;)]

ORIGINAL: IsThaBeth

Nei

Synst ongane fortjene å vera anonnyme fram til dei kan bestemma sjøl. Så nei, eg legge ikkje ut bilde/video av dei verken på facebook elle youtube ect. Folk som ser dei daglig trenge ikkje nødvendivis ha tilgang til hundredevis av bilder, dei som ikkje ser dei til vanlig kan få bilder som vedlegg i lukkede epost eller i den goe gamle postkassen. Veit aldri kven som finn eller utnytter bildene. Synest det er skummelt.

nei jeg syns ikke det. Derfor lar jeg være. hva andre gjør må de stå for:)

Har jeg ingen mening om merker jeg. [&:]

Hva andre gjør, er opp til dem. Men JEG gjør det ikke [:)]

Jeg gjør ikke det. Og kommer nok aldri til å gjøre det heller..
Hva andre gjør, er opp til dem [:)]

Jeg vil ikke gjøre det, men andres valg- er deres valg [:)] Jeg ler jo godt av søte filmer av barn og babyer, så er jo glad det er noen som gjør det [;)]

Back
Topp