Syns du det er greit...

Enda_en?

Forelsket i forumet
Å legge ut videoer på YouTube av barnet/barna deres?

Bryr meg ikke så veldig mye at det gjør noe om hva andre gjør...Men jeg gjør det ikke..

jeg mener at det får være opp til hver enkelt forelder å bestemme. Men mine barn kommer ikke på youtube[;)]

ja. så lenge det ikke er med lite klær på, eller noe som kan skjemme barnet senere i livet

ORIGINAL: Ver0nika

Eg gjer ikkje de.. Men ka andre gjer med videoar av sine egne barn, det bryr eg meg ikkje om [:)]

kommer veldig ann på videoen syns jeg

Syns mange er fryktelig ukritiske til hva de publiserer på nett om barna sine, det være seg facebook, youtube e.l

For det første så kan det jo misbrukes og for det andre så "forsvinner" det heller aldri.....barna har jo ikke bedt om å bli publisert på nett. Hvor gøy er det at man som 14-åring får slengt i tryne en proppe-video fra youtube fra da man var 2 år liksom......

Nei, er ikke noe fan av publisering av barn på nett........

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Bryr meg ikke så veldig mye at det gjør noe om hva andre gjør...Men jeg gjør det ikke..

Jeg hadde ikke gjordt det. Hva andre gjør er opp til dem...

MEN, det kan nok bli mange sure tenåringer om noen år, som finner flaue barnevideoer av seg selv på nettet [;)]

Jeg synes det er helt greit og legger ut av mine.[:D]

ORIGINAL: Chinchilla

Jeg synes det er helt greit og legger ut av mine.[:D]

ORIGINAL: Sha

kommer veldig ann på videoen syns jeg

men ville ikke gjort det selv uansett!

ORIGINAL: 3xS

ja. så lenge det ikke er med lite klær på, eller noe som kan skjemme barnet senere i livet

desutten går d ann å gjør slik at kun de som får linken kan se filmen [:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: lulu81

Syns mange er fryktelig ukritiske til hva de publiserer på nett om barna sine, det være seg facebook, youtube e.l

For det første så kan det jo misbrukes og for det andre så "forsvinner" det heller aldri.....barna har jo ikke bedt om å bli publisert på nett. Hvor gøy er det at man som 14-åring får slengt i tryne en proppe-video fra youtube fra da man var 2 år liksom......

Nei, er ikke noe fan av publisering av barn på nett........

Enig!

ORIGINAL: 3xS

Jeg gjør det ikke, og hadde ikke godtatt at andre la ut med mine barn.

Hva andre gjør i forhold til seg og sine, det får de stå for selv :)

kommer ann på.du kan lage en skjult profil-at du bare deler ut linker og de som har linken kan se videoen.da gjør det ikke noe synes jeg.man kan ikke søke den opp.
for du bestemmer sjøl hvem som skal se.
også kan du jo slette videoen etter en stund.

ORIGINAL: OneOnOne

jeg mener at det får være opp til hver enkelt forelder å bestemme. Men mine barn kommer ikke på youtube[;)]

Back
Topp