AbsoluttPINK
Gift med forumet
og begynne i barnehage ved 1 års alder?
(jeg tenker da på fulltidsplass)
(jeg tenker da på fulltidsplass)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snart 3 barnsmor
jeg synes det er tidli ja, men de fleste har jo ingen valg...
ORIGINAL: Helene Harefrøken
Hvis man ser bort i fra arbeid og økonomiske forhold?
ORIGINAL: AbsoluttPINK
personlig synes jeg at det er for tidlig!
Jeg forstår jo at for mange er det ikke noe alternativ..og det synes jeg er veldig synd!!
jeg går i åpenbarneh. med Angelica, og bestyreren der sa at hun synes at det var alt for tidlig med vanlig/fulltids barnehage for de små.
Og idag var vi på 1 års kontroll,og ble spurt om A gikk i b.hage og da jeg svarte nei, svarte legen så flott!!
og det siste hun sa før vi gikk var
jeg er sa glad på datteren din sine vegne som slipper og gå i b.hage så tidlig
ORIGINAL: ~Tintus~
ORIGINAL: AbsoluttPINK
personlig synes jeg at det er for tidlig!
Jeg forstår jo at for mange er det ikke noe alternativ..og det synes jeg er veldig synd!!
jeg går i åpenbarneh. med Angelica, og bestyreren der sa at hun synes at det var alt for tidlig med vanlig/fulltids barnehage for de små.
Og idag var vi på 1 års kontroll,og ble spurt om A gikk i b.hage og da jeg svarte nei, svarte legen så flott!!
og det siste hun sa før vi gikk var
jeg er sa glad på datteren din sine vegne som slipper og gå i b.hage så tidlig
Dette får meg til å føle meg som verdens verste mor!! Vi er avhengig av å jobbe begge to, og datteren vår er 4 dager i uken i barnehagen.
ORIGINAL: Puffismamma: Karla
nei jeg synes ikke det er for tidlig! MEN de går heller ikke der fordi de trenger det, men foreldrene trenger det[;)] men når de først går i barnehagen så mener jeg det er best å være der hver dag[;)] rutinemessig, og for å ikke "falle" ut av gruppa.