Syns du det er for tidlig?

AbsoluttPINK

Gift med forumet
og begynne i barnehage ved 1 års alder?
(jeg tenker da på fulltidsplass)

Lillemann må begynne 100% i barnehage når han er 10 mnd[:@][:@][:@] 

kommer til å redusere etterhvert,

føler det er altfor tidlig, men må man så må man... men det blir rungt for et mammahjerte[:(]

Nei det syns jeg absolutt ikke.

Absolutt for tidlig synes jeg! Utrolig glad at jeg kommer tideligvis til å slippe det nå, siden jeg er gravid igjen[;)]

jepp syns det er allt for tidlig... sønnen min er 17 mnd å jeg syns enda fulltid blir for lenge for han men har ikke noe valg... dem er jo så små å blir sliten og trøtt... blir jo som en heldag på jobb for dem også det sier alle dem som jobber i barnehage at det blir lange dager til di små og store.. 10 mnd syns jeg er allt for tidlig men det er min mening..

Jeg får svare ja...For jeg ville ikke satt noen av mine i barnehage så tidlig...
Men så klart,må man så må man![;)]

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

jeg synes det er tidli ja, men de fleste har jo ingen valg...

Ja, må man, så må man... Blir nok det her i huset også når den tid kommer.. Eller 80%, siden jeg er vikar, da...

personlig synes jeg at det er for tidlig!
Jeg forstår jo at for mange er det ikke noe alternativ..og det synes jeg er veldig synd!!
jeg går i åpenbarneh. med Angelica, og bestyreren der sa at hun synes at det var alt for tidlig med vanlig/fulltids barnehage for de små.
Og idag var vi på 1 års kontroll,og ble spurt om A gikk i b.hage og da jeg svarte nei, svarte legen så flott!!
og det siste hun sa før vi gikk var
jeg er sa glad på datteren din sine vegne som slipper og gå i b.hage så tidlig

Hvis man ser bort i fra arbeid og økonomiske forhold?

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Hvis man ser bort i fra arbeid og økonomiske forhold?

ja[:)]

ORIGINAL: AbsoluttPINK

Jeg forstår jo at for mange er det ikke noe alternativ..og det synes jeg er veldig synd!!
jeg går i åpenbarneh. med Angelica, og bestyreren der sa at hun synes at det var alt for tidlig med vanlig/fulltids barnehage for de små.
Og idag var vi på 1 års kontroll,og ble spurt om A gikk i b.hage og da jeg svarte nei, svarte legen så flott!!

Dette får meg til å føle meg som verdens verste mor!! Vi er avhengig av å jobbe begge to, og datteren vår er 4 dager i uken i barnehagen.

Er så vanskelig å svare så bombastisk på det - når man vet at det sikkert sitter mange foreldre med dritdårlig samvittighet grunnet det.
Men, jeg er glad vi har MULIGHETEN til å la vår datter (halvannet år) starte med 3 dager i uka - og så trappe opp etterhvert.
Må man, så må man..

Nei, synes igrunn ikke det. Jenta vår var ett år da hun begynte i barnehage på fulltid, og hun stortrivdes! Lillebror må mest sannsynlig begynne i barnehage når han er rundt 9 måneder. Det synes jeg er alt for tidlig, men har igrunn ikke noe valg virker det som..

Ja jeg synes det er for tidlig....

men de fleste har jo dessverre ikke noe valg da..

ORIGINAL: ~Tintus~

ORIGINAL: AbsoluttPINK

Dette får meg til å føle meg som verdens verste mor!! Vi er avhengig av å jobbe begge to, og datteren vår er 4 dager i uken i barnehagen.

Enig!

Eller.. Jeg har inntrykk av at den legen mente at folk som hadde barna i bh fra de var ett år ikke gjorde det beste for barnet. Noe jeg ikke er enig i. Man gjør det man må for å ha klær og mat på bordet.

JA, jeg synst det er for tidlig!
Ikke bare med full plass, men med barnehage i det hele tatt!
[:)]

Vanskelig å svare, men min mening er -ja det er for tidlig. Jeg har full forståelse for at noen må begynne i barnehage når de er 1 år, mange har jo ikke noe valg. Jeg jobber i barnehage selv og noen ettåringer digger det, noen er ikke fullt så fornøyde.

Selv har vi valgt at barna våre skal begynne i barnehagen da de er 1,5 år. Syns det er kjempe forskjell ¨på et barn som er 10-12 mnd og et på 18 mnd. Vi kommer til å ha 100% plass da datteren min skal begynne etter jul, men hun skal ikke være der 100%. Som regel kommer hun til å være der 6 timer også sover hun jo heldigvis 2 av dem. Hun kommer også til å være hos mormoren sin 1-2 ganger i uka.  

ORIGINAL: Puffismamma: Karla

nei jeg synes ikke det er for tidlig! MEN de går heller ikke der fordi de trenger det, men foreldrene trenger det[;)] men når de først går i barnehagen så mener jeg det er best å være der hver dag[;)] rutinemessig, og for å ikke "falle" ut av gruppa.

Helt enig her...[:)]

opp til hver enkel, både med jobbsituasjon, økonomi osv!

men VI synest det er for tili med barnehage når de er 1 år ja, i allefall full plass[:)]

Back
Topp