syns du det er feil

Jeg synes det er helt greit at alle er her. Så sant de er her med god hensikt så klart[:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: lykkeligmamman

men det er vel begrenset hvor mye vi kan hjelpe deg med kjærlighetssorgen altså[&:] klem[:)][:)]

hehe.. jaaa , men syns det er litt hjelp i å være her inne jeg da...  dessuten er alle andre forum bare tulleforum syns jeg... her er den såå mange kloke ,morsomme , omsorgsfulle fruer !! 

Tuuusen takk! Men no må me ikkje gjer dei andre sjalu her..[:D]

Nei, eg syns overhode ikkje da gjere nåke at du e her![:)] Eller nåken andre for den ti[;)]

værs god [:D] men ja hoff , dette gjelder dere ALLE damer ! ( tror du de gikk på den eller ? )

ORIGINAL: Maelle

ORIGINAL: Cathy1

ORIGINAL: Maelle

Svarte vet ikke.. Skjønner jo ikke helt hva de gjør her da, men det plager meg ikke om de vil være her med oss.. Det kan jo være at de virkelig ønsker seg barn, men bare ikke har funnet noen å få det med enda.. Om en ikke har og ikke ØNSKER barn hadde jeg kansje stusset litt..

hehe.. ja da har du all grunn til å stusse !!!   jeg ble medlem her da jeg ble gravid , mistet ...  nå er jeg avhengig :p hehe

I ditt tilfelle syns jeg du har full "rett" til å være her da..

thanks.. =)  har tenkt en del på dette skjønner dere... men har ikke turd å spørre , for var redd for hva svaret ble... [8|]

Back
Topp