Oj, må vi ha 30 pr mnd etterpå? Da blir jeg nok kastet ut rett etter at jeg har kommet inn...Er altfor lat til å skrive her inne rett og slett..
Jeg er ikke så flink heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, må vi ha 30 pr mnd etterpå? Da blir jeg nok kastet ut rett etter at jeg har kommet inn...Er altfor lat til å skrive her inne rett og slett..
Jeg bruker kun app'en på mobilen når jeg er her på forumet. Får jeg opp antall innlegg i løpet av en mnd i app'en?
Greit å få skravla litt ekstra vettu... Det trengs innimellom
Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
Da får du sikkert det snartJeg er ikke så flink hellerMen må prøve, I går søkte jeg tilgang til Novembergruppa, men har ikke fått svar enda. Håper å få det
![]()
![]()
![]()
Ikke min heller. Men nærmer meg 30 innlegg np hvertfallJa, det er klarthmmm... Smalltalk er visst ikke min sterkeste side.... Ribba på Rimi kontra Spar?
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, det er klarthmmm... Smalltalk er visst ikke min sterkeste side.... Ribba på Rimi kontra Spar?
Uansett er pinnekjøtt besthaha, aner ikke... Vi kjøper enten i sverige eller på meny![]()
Ikke min heller. Men nærmer meg 30 innlegg np hvertfall![]()
Uansett er pinnekjøtt best![]()
Ja her er det bare å svare på altDet er ikke så lenge til 50Jeg drev med dette i forrige uke. Bare gikk gjennom hvert eneste innlegg og svarte noe
![]()
![]()
![]()
![]()
Det er sant. Da trur jeg meny er bestDet er jeg enig i, men når man har familie som er kresne og MÅ ha ribbe så må det jo nesten kjøpes
Det er jeg enig i, men når man har familie som er kresne og MÅ ha ribbe så må det jo nesten kjøpes
Til nyttårKalkun?
Ja d blir fintJaja, godt det er lenge til jul... Selv om.... Til jul har vi jo alle våre små prinser og prinsesser, så sånn sett kan det jo godt gå litt raskere også...
Helst ikkeLutefisk til jul, naaam
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app