Syns det er skremmende!

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
8+5 i morgen og puppene er ikke ømme lengre, ikke at de har vært sånn kjempe ømme men litt har det vært. Syns det er ekkelt at det bare forsvinner, er kvalm og har vondt i hodet, treg mage, oppblåst og har utflod. Men likevel henger jeg meg oppi puppene :( kanskje fordi det var det som skjedde når jeg hadde en MA i September 2014? :(

Flere som har mistet ømheten i puppene sine?

Huff ja disse bekymringene er ikke gode å ha.:( skjønner godt at du syns det er ekkelt at det ser ut til å ha forsvunnet.
Det er vel forskjellig hvor mye man kjenner i puppene. Kanskje du er en som ikke kjenner så mye?
Jeg har hatt ømme pupper siden eggløsningen, som økte etter ikm. Av og til stikker det i dem, skikkelig skarp smerte. Det hender jeg klemmer på dem bare for å kjenne om de fortsatt er øm...

Huff ja disse bekymringene er ikke gode å ha.:( skjønner godt at du syns det er ekkelt at det ser ut til å ha forsvunnet.
Det er vel forskjellig hvor mye man kjenner i puppene. Kanskje du er en som ikke kjenner så mye?
Jeg har hatt ømme pupper siden eggløsningen, som økte etter ikm. Av og til stikker det i dem, skikkelig skarp smerte. Det hender jeg klemmer på dem bare for å kjenne om de fortsatt er øm...

Jeg bekymrer meg for alt mulig :/ er skremmende.
Jeg har kjent lite siden start men har liksom alltid vært litt ømt å komme borti, nå er det ikke det! :( Satser på jeg våkner med tidenes ømme pupper i morgen! :)

Jeg bekymrer meg for alt mulig :/ er skremmende.
Jeg har kjent lite siden start men har liksom alltid vært litt ømt å komme borti, nå er det ikke det! :( Satser på jeg våkner med tidenes ømme pupper i morgen! :)
Satser på det! Tror det er greit å se det ann litt, at man ikke skremmer seg selv unødvendig mye.:(
Jeg fikk skikkelig menssmerter her på tirsdag som har vart noen dager, var brennsikker på at mensen skulle kom for det kjentes sånn ut. :(

Mine er heller ikke så ømme lenger - kun av og til. De er heller ikke blitt spesielt større :/

Er til dels kvslm/uggen og har en del andre symptomer... men ligger alltid litt tvil der :/

Jeg er 9+3 i måro å kjenner ingenting lenger :s litt skummelt men alle sier at symptomer kommer å går så tar det ikke så farlig ennå :) tror nok det vil komme nye snart :)

Jeg er 9+1 å er ikke hver dag puppene er like ømme :) noen dager er de så vonde at jeg ikke klarer å ha noe borti andre mårningene er de helt fine igjen :)

Ikke like ømme her heller, men kjenner det når jeg dulter borti ;) Du har jo mange andre tydelige symptomer, gled deg over dem du har :) :)

Takk jenter!:)
Satser på dere har rett!:)
Merker jo at de er blitt noe større liksom så regner med alt er ok! :) kjenner mye på de andre symtomene, pg priser meg lykkelig for kvalmen, kjenner at magefølelsen er at alt er bra så får bare stole på den ! :) Alt mulig merkelig man skal bekymre seg for!

For etr par dager siden var jeg sikker på at lille kom til å være alvorlig syk... I natt drømte jeg at en galning kom og skulle ta bebisen ut av magen min liksom... håpløst!

har så godt som ikke hatt ømme pupper i det hele tatt , er 8+4, og ikke har de blitt noe særlig større heller. Nå er de store nok fra før synes jeg, men de skulle jo ha blitt større og tyngre. Bekymrer meg for det, men mest fordi jeg er redd det har noe å si for evnen til å amme

har så godt som ikke hatt ømme pupper i det hele tatt , er 8+4, og ikke har de blitt noe særlig større heller. Nå er de store nok fra før synes jeg, men de skulle jo ha blitt større og tyngre. Bekymrer meg for det, men mest fordi jeg er redd det har noe å si for evnen til å amme

Har ikke vært særlig ømme mine heller, men de er blitt litt større om ikke annet! :) satser på d går bra :)

Forstår godt hva du føler, og er ikke unaturlig:)
Spesielt siden dere har vært uheldig å miste før, vil du/dere være ekstra følsom på dette gjerne:)

Men det er jo slik med symptomer at de kommer og går. Noen forsvinner helt, mens andre kommer tilbake.
Med førstemann hadde jeg svært lite symp. i det hele tatt:)
Må bare prøve og nyte graviditeten mest mulig, så går nok dette bra skal du se:):Heartred

Forstår godt hva du føler, og er ikke unaturlig:)
Spesielt siden dere har vært uheldig å miste før, vil du/dere være ekstra følsom på dette gjerne:)

Men det er jo slik med symptomer at de kommer og går. Noen forsvinner helt, mens andre kommer tilbake.
Med førstemann hadde jeg svært lite symp. i det hele tatt:)
Må bare prøve og nyte graviditeten mest mulig, så går nok dette bra skal du se:):Heartred

Er nok ekstra lett og bli skremt siden jeg mistet to ganger etterhverandre og dette er lengste jeg er kommet hvor ting er bra liksom. :)
Nyter nesten alt til og med de gangene jeg henger over do skålen og kvalmen er på det verste :P men kommer en gang i blant hvor jeg kjenner jeg får panikk! :)

Men satser på ting er ok! Er kvalm så det holder og i dag er puppene små ømme igjen å! :)

Er nok ekstra lett og bli skremt siden jeg mistet to ganger etterhverandre og dette er lengste jeg er kommet hvor ting er bra liksom. :)
Nyter nesten alt til og med de gangene jeg henger over do skålen og kvalmen er på det verste :p men kommer en gang i blant hvor jeg kjenner jeg får panikk! :)

Men satser på ting er ok! Er kvalm så det holder og i dag er puppene små ømme igjen å! :)

Helt forståelig det altså.
Jeg var mer nervøs i sist svangerskap enn nå.
Kan ikke satse på noe annet enn det:) Supert:)

Helt forståelig det altså.
Jeg var mer nervøs i sist svangerskap enn nå.
Kan ikke satse på noe annet enn det:) Supert:)

Jeg tenker litt som så at enten går det bra eller ikke :) men tør ikke si det til familien eller bonus barna på noen uker enda :)

Jeg tenker litt som så at enten går det bra eller ikke :) men tør ikke si det til familien eller bonus barna på noen uker enda :)
Neida, det forstår jeg. Det kan jo vente. Ta det når duu/dere er klar for det:)

Neida, det forstår jeg. Det kan jo vente. Ta det når duu/dere er klar for det:)

Skal drøye til uke 12 i allefall :) men mest synnsynlig prøver vi å skjule det til vi får fortalt det til bonusbarn nummer to i Mai :) vil si det på samvær da :)

Back
Topp