Syns det er litt leit

ToSmå2010

Forumet er livet
...

Egentlig så syns jeg den dama kunne holdt seg hjemme i grunn. Ungen vil jo feire bursdagen sin, ikke tenke på ei annen fremmed dame! [:@]

HELT enig.. Jeg ser ikke hva hun har der å gjøre i det hele tatt[:'(]

må si meg enig her altså... er ikke så "ukomplisert" for barn som for voksne og se foreldra sine sitte og kose med nye mennesker, ihvertfall ikke hvis det er helt nytt... Nei syns selv at det blir litt teit ja... mnen det burde hun vel kanskje se selv også??[8|]

Nei, det var ekstremt tidlig å presentere ny dama til barnet sitt. Hadde blitt forbanna jeg..

Synes det var vel tidlig etter kun to uker ja..så skjønner godt at du ikke liker det..trist at han selv ikke ser det :(

Synes det var en temmelig upassende av han å gjøre ja...[8|]

Jeg skjønner godt at du ikke liker det så godt. Vil jo ikke at barna skal knytte seg til en dame om hun ikke skal være der lenge heller. Etter 2uker er det ikke et super seriøst forhold som bf burde introdusere for småbarna[:-]

Også synes jeg at mødre fortjener litt ekstra for alt slitet denne ene dagen i året så jeg skjønner at det er trist å ikke få være med barna[8|]

ORIGINAL: Faerytale

Skjønner deg godt! Det er da altfor tidlig å bli introdusert etter to uker - de er jo så små... Også skal nå bursdagen handle om henne da, ikke den nye kjæresten til bf [:(]

Sign...

Jeg synes det var altfor tidlig å i det hele tatt la nydama være der sammen med ungene - og spesielt i bursdagsselskapet!

ORIGINAL: Faerytale

Skjønner deg godt! Det er da altfor tidlig å bli introdusert etter to uker - de er jo så små... Også skal nå bursdagen handle om henne da, ikke den nye kjæresten til bf [:(]

ORIGINAL: Lussa88

må si meg enig her altså... er ikke så "ukomplisert" for barn som for voksne og se foreldra sine sitte og kose med nye mennesker, ihvertfall ikke hvis det er helt nytt... Nei syns selv at det blir litt teit ja... mnen det burde hun vel kanskje se selv også??[8|]

Helt enig..
Og jeg hadde reagert helt likt selv..

ORIGINAL: LilleTiger

Jeg synes det var altfor tidlig å i det hele tatt la nydama være der sammen med ungene - og spesielt i bursdagsselskapet!

ENIG!
Skjønner godt at du reagerer....

Skjønner at du reagerer. Virker heilt rart. Mulig han tenker det er greit siden du sjølv har introdusert ny kjæreste for barna. Veit lite om korleis det gjekk til og kor kjapt ting gjekk for seg, men kan jo vere han sammenlikner situasjoner her.

Back
Topp