Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En vesentlig detalj er jo; hva er grunnen til at han ikke får fri?Nedsig skrev:
Hva jobber han som da? Jobber han i en jobb hvor det ikke er mulig å gå fra så skjønner jeg jo på en måte sjefen hans. Jeg feks kan ikke ta en tannlegetime eller legetime midt i arbeidstiden da det ikke er mulig å gjøre, da må jeg gjøre det når jeg har fri.*Nyperose* skrev:
Hvorfor er det teit av mannen og ville være med på ting? Det er hans barn også, og det er en fin måte for de å få svar på ting de lurer på. Jeg er kjempeglad for at sambo ønsker å være med på UL og andre ting, at han faktisk engasjerer seg under sv.skapet, ikke bare etterpå. Her fikk han fri, uten betalt. Tok bare fri de timene vi var på kontroll. Han tok det igjen med overtid, så vi tapte ikke noe på det:)AugustMirakel skrev:
Hvorfor er det teit av mannen og ville være med på ting? Det er hans barn også, og det er en fin måte for de å få svar på ting de lurer på. Jeg er kjempeglad for at sambo ønsker å være med på UL og andre ting, at han faktisk engasjerer seg under sv.skapet, ikke bare etterpå. Her fikk han fri, uten betalt. Tok bare fri de timene vi var på kontroll. Han tok det igjen med overtid, så vi tapte ikke noe på det:)AugustMirakel skrev:
Løsa skrev:
Det er ikke teit, bare litt tøffel
Neida, alle er forskjellige, bra de bryr seg.
AugustMirakel skrev:
Løsa skrev:
Det er ikke teit, bare litt tøffel
Neida, alle er forskjellige, bra de bryr seg.
Nei, gi deg. Hva er tøffel med det?
Jeg personlig synes det får være grenser for hvor mye krav man skal ha på fri da, men det er meg.Løsa skrev:
Fri for å være med på svangerskapskontroll for far synes jeg blir å dra den litt vel langt altså.
Han kan jo ta seg fri, ulønnet hvis han vil være med.
Det er min mening da, men mulig jeg er gammeldags og tenker at noen ting er ment for mannfolk, mens andre ting er kvinnfolk-ting.
Skjønner at mannfolka vil være med på original UL, men det andre, næhhh....
Akkurat UL skjønner jeg at han gjerne vil ha med seg, men de andre kontrollene med blodtrykksmåling, snakk med jordmor/lege og analyse av urinprøve er kanskje ikke like interessant..hehe.Tao skrev:
Men pappaene kunne jo fått lov til å velge det selv!