syns dere......

lita_23

Elsker forumet
deter rart å ha med svigermor på fødsel?? Mora mi bor så langt unna så ho har ikke sjans å bli med og det er ikke sikkert kjæresten min rekker hjem fordi han er i militæret..
hvem skal dere ha med ?

Jeg skal ha med mannen min, og synes det holder... Jeg hadde nok gjort som deg hvis det var usikkert med kjærsten + at du har et godt forhold til svigermor. Har forresten hørt det skal være bra å ha med en kvinne som har født selv. Det kan visst gi en ekstra trygghet, som igjen fører til lettere fødsel.

syns du skal ta med deg svigermor hvis du føler deg trygg på henne.skal se dere får det samholdet etterpå også.kanskje typen din blir sjalu????[:D][;)]  det blir ihvertfall ingen tvil om hvem yndlingsbarnebarnet blir!!!

ORIGINAL: lillemolla

syns du skal ta med deg svigermor hvis du føler deg trygg på henne.skal se dere får det samholdet etterpå også.kanskje typen din blir sjalu????[:D][;)]  det blir ihvertfall ingen tvil om hvem yndlingsbarnebarnet blir!!!

Ho gleder seg så fælt.. [:D] Håper jo seff at sambo oxo rekker hjem da.. Men ho får blimed.. Ho har jo født 3 ganger selv, så vet jo hva det er.

Ja.. Godt å ha med noen hvertfall.. Både ho og min kjære skal være med hvis han rekker hjem, håper virkelig det. Han er på andøya (øy utenfor tromsø) på militær øvelse og han får ikke dra før det skjer noe. Og her sitter jeg i østfold...3 dager til termin.. Syns kanskje dem var litt strenge i militæret nå. Man skal tross alt ikke bli pappa vær dag. syns han kunne fått fri... men men...

Back
Topp