syns dere??

ORIGINAL: Mz Roma

Jeg hadde ikke solgt den for under 4000kr jeg. Så nei, syns ikke det er en upris. 3500kr er jo under halve prisen det.
Sign.

Men du må jo forstå at når du legger den ut for salg inne på ett terminforum så er folkene der inne meir lojale ovenfor medlemmene der inne-enn ovenfor deg som bare kommer rett innom for å selge noe. Er dette vi har kjøp og salg forumet for[;)]

viss du skal selge den å den er pent brukt å alt utstyr følger med så hadde eg satt 4000kr.. ikke mindre.. alt etter hvor fin den er da å hva som følger med.[;)]

[:)]nope det er ikke dyrt nei...[:)]

er den hvit?

da er den min...... hihi

ORIGINAL: Rosapute

ORIGINAL: silke

er den hvit?

da er den min...... hihi

hihi du asså[;)] men du silkevennen, jeg kom til å tenke på noe i dag. kan du ikke kjøpe en sportsvogn du synes er fin og sy eller få en anenn til å si en hvitt trekk til den?

og ser jeg ut som jeg er født med symaskin på ..... hihi?

hmmf faktisk ikke så frykteli dum ide... må tygge litt på den. Takk[:D]

Eg spurte og om å få se bilde av vognen, vet ikke med andre, men eg vil gjerne se hva man kan kjøpe før man bestemmer seg.[;)]

ORIGINAL: S_C

Eg spurte og om å få se bilde av vognen, vet ikke med andre, men eg vil gjerne se hva man kan kjøpe før man bestemmer seg.[;)]

kan sende deg bilde av den i mrgn? okei?[:)]

ORIGINAL: TwGirly88

ORIGINAL: S_C

kan sende deg bilde av den i mrgn? okei?[:)]

Helt i orden.[:)]
Meg og sambo er i litt diskusjon over hvilken vogn vi skal gå for, derfor litt greit å se den for seg.[:)]

Syntes du burde beholde den til neste mann jeg. Vet aldri når det begynner å klø i eggstokkene igjen! [:D]Og det er mye minner i den..

Back
Topp