syns dere??

x1xTwGirly88

Gift med forumet
at vis jeg skal selge min simo duo vogn for 3500 kr at det er for dyrt?[8|] jeg kjøpte den for 8 mnd siden for 8000 kr. så jeg vil ikkje akkrat selge den billigere heller.. men syns dere jeg har kjip pris på den..? den er jo lite brukt også å ser nesten ny ut...

Jeg syns det er ganske billig jeg.... I alle fall hvis den er pent brukt. Ville da tro du får solgt den for det. Noe må du jo sitte igjen med og[:)]

nei la ut innlegg i sted om noen ville kjøpe den, å da sa de det var for dyrt.. men men, da driter jeg heller i å selge hele vognen..[;)] selger ikkje en nesten ubrukt vogn for mindre en 3500 kr når jeg betalte 8000 kr for den for 8 mnd siden.. så mye penger har jeg ikkje råd til å tape.. får heller ta vare på til neste mann då..[8|][:D] hihi..

Det er langt i fra dyrt! Snakker om en kvalitetsvogn her da.. Legg den ut på Finn.no, du kommer til å få solgt den med en gang!

ORIGINAL: Mz Roma

Jeg hadde ikke solgt den for under 4000kr jeg. Så nei, syns ikke det er en upris. 3500kr er jo under halve prisen det.

ja eg vet det!!![:D] syns det var ett bra "tilbud" eg...

Halv pris sies det [;)]
Se inne på finn.no så ser du hva noen prøver å få noen prøver me masse

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Jeg hadde ikke solgt den for mindre enn 4500 kroner.
Utrolig frekt og prute på noe som er til salgs så billig!! [:'(]

hihi, ja sant??[8D]

ORIGINAL: TwGirly88

hihi, ja sant??[8D]

vogna er jo til salgs helt NY for 3490,- 

ORIGINAL: lille pooh :)

hihi, ja sant??[8D]

jaja, men det er ikkje poenget.. poenget er at jeg kjøpte den for 8000 kr ny for 8 mnd siden. så sier jo seg selv at jeg ikkje vil selge den for under 3500[8|] å eg skjønner faktisk ikkje koffor folk skal si sånne ting..[&:]

hihi, ja sant??[8D]

jaja, men det er ikkje poenget.. poenget er at jeg kjøpte den for 8000 kr ny for 8 mnd siden. så sier jo seg selv at jeg ikkje vil selge den for under 3500[8|] å eg skjønner faktisk ikkje koffor folk skal si sånne ting..[&:]

Skjønner deg godt at du ikke vil "gi bort" vogna når du betalte 8000,- for den for 8 mnd siden, men må nå si jeg skjønner at ikke så mangen vil kjøpe den for 3500,- hvis de kan få en helt NY for 3500,-.

Jeg har simo kobi å har vurdert å selge den men får mindre for den enn hva den er verdt så da får jeg bruke den til neste[;)]

Lykke til med salget....får nok solgt den en dag[;)]

Det innlegget eg leste om at vognen var for dyr var ikkje snakk om pruting- det var ett tips til deg om at du sikkert ikkje kom til å få dette for vognen då hun hadde fått en ny til nesten samme pris. Stor forskjell på pruting og at noen prøver å hjelpe med ett tips[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

Det innlegget eg leste om at vognen var for dyr var ikkje snakk om pruting- det var ett tips til deg om at du sikkert ikkje kom til å få dette for vognen då hun hadde fått en ny til nesten samme pris. Stor forskjell på pruting og at noen prøver å hjelpe med ett tips[:)]

her er tråden  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3551373

ORIGINAL: Emmeline

Så utrolig frekke mange er i den andre tråden. Prøv å selg den for 4500 du og se om du får noe napp. Ikke alle som bor med babyshop rett rundt hørnet, heller ikke alle som følger med på tilbudskampanjer og får med seg slikt. og det er jo ikke ditt problem....

Jeg solgte min teutonia vogn for 4000, ga vel ca 6500-7000. og den hadde vært på salg til mindre,men man skal jo få tak i den på salg og da.

hva er frekt der da???[8|]   jeg bor ikke med babyshop rett rundt hjørnet, men synes ikke de andre var frekke fordet! 
det var vel heller ment som en opplysning til selger!

ORIGINAL: Emmeline

Så utrolig frekke mange er i den andre tråden. Prøv å selg den for 4500 du og se om du får noe napp. Ikke alle som bor med babyshop rett rundt hørnet, heller ikke alle som følger med på tilbudskampanjer og får med seg slikt. og det er jo ikke ditt problem....

Jeg solgte min teutonia vogn for 4000, ga vel ca 6500-7000. og den hadde vært på salg til mindre,men man skal jo få tak i den på salg og da.

hva er frekt der da???[8|]   jeg bor ikke med babyshop rett rundt hjørnet, men synes ikke de andre var frekke fordet! 
det var vel heller ment som en opplysning til selger!

ja men ka e vitsi med å ødelegge då? for jo aldri solgt ann når folk sier sånne ting.. skjønner liksom ikkje vitsi??[8|]

Jeg har ikke så peiling på pris og sånn, men syns ikke du skal gå under 3500,- utifra hva andre her har sagt... Uavhengig av hva vognen koster på salg...

Da får vedkommende eventuelt kjøpe vognen på salg, og du kan spare vognen din til nestemann...

ORIGINAL: pusita

Jeg har ikke så peiling på pris og sånn, men syns ikke du skal gå under 3500,- utifra hva andre her har sagt... Uavhengig av hva vognen koster på salg...

Da får vedkommende eventuelt kjøpe vognen på salg, og du kan spare vognen din til nestemann...

ja HEL**** heller... ikkje fan om eg selger den billigere.. eg prøvde bare være grei å selge en nesten ikkje brukt vogn så billig.. eg kunne no får fan ikkje vite at den kostet det NY på salg.. blir så forbanna.. enkelte e jo så sinnsykt frekke og.. men prisen min var jo bare på trynet den...[:@][:@][:@]

ORIGINAL: pusita

ja HEL**** heller... ikkje fan om eg selger den billigere.. eg prøvde bare være grei å selge en nesten ikkje brukt vogn så billig.. eg kunne no får fan ikkje vite at den kostet det NY på salg.. blir så forbanna.. enkelte e jo så sinnsykt frekke og.. men prisen min var jo bare på trynet den...[:@][:@][:@]

ikke hør på dem du...
de kunne ha sendt deg en pm med tilbudsprisen, så kunne du i verste fall ha trukket salsannonsen din :)

okei, for det første så koster den faktisk 3800 kr på babyshop, og det er aprils tilbud... eller så koster den 5999kr... så der har du den du!!![;)]

det tilbudet varer KUN til 21 april... så den er dyr ennå.. er BARE tilbud...

og JO dere som kom med de komentarene ødelagte faktisk får før i dag var det faktisk to stykker som var veldig inntrisert.. men ikkje nå lenger, så ødelegge klarte dere med vilje eller ikkje[:@]

Back
Topp