syns dere jeg...

LadyMom

Gift med forumet
...var noe egoistisk?
Ringte legevakten igår da jeg satt på jobb(min kveldsjobb) i og med fastlegen min har ferie. Fortalte at jeg er sykemeldt fra den andre jobben min 100%, men ville prøve å fortsette i denne jobb i og med det ikke er så mange dager og så lange dager.. men dette klarer jeg ikke! Hun spørte om jeg ville komme inn da på kvelden. Nei, jeg kan absolutt vente til imorgen sa jeg....
Da jeg ringte idag kom jeg til hun jeg har ringt til 2 ganger tidligere, som tydeligvis ikke vil ha meg inn der... hun spørte om det var noe som hastet... mja, nja, sa jeg.... litt! Om jeg absolutt måtte inn nå... Jeg føler jo egentlig ikke det da... men sa at jeg måtte inn å snakke med ham enten idag eller imorgen. Om jeg skulle fortelle henne hva det er? Nei, det trengte jeg ikke... så fikk jeg time nå kvart på elleve idag....

Syns dere dette var egoistisk av meg? Det er bare det at jeg har egentlig jobbehelg denne helga. Og ville fått den eventuelle sykemeldingen nå idag, så de får litt tid til å finne en annen løysning på jobb.... ikke styre med det samme dagen liksom....

Årh!! Føler meg så syptete og klagete! Har ikke lyst å gå på legevakten og klage og sutre! Men er jo det som må til for å få hjelp har jeg funnet ut.....

Arh, litt langt jah... men les det dem som vil [;)]

nei.. je syns ikke du er egoistisk.. [:)] hadde nok gjort det samme selv trur je..

tenk på deg selv og nurket først! det er ikke egoistisk[;)]

ORIGINAL: mokka_mor

nei.. je syns ikke du er egoistisk.. [:)] hadde nok gjort det samme selv trur je..

jeg også[:)] må jo kjenne hva kroppen klarer[:)] det kan vi bare gjøre selv[;)]

ORIGINAL: Bella83

De har en jobb og gjøre uansett hva den går ut på.. de skal være der for andre..

Nei, synes ikke du er egostisk. Det er nå du må stå på slik at du klarer deg i hverdagen, den gravid tilstanden varer ikke så lenge av livet og vi må ha ork til å gå tiden ut og føde. Det som passer deg best akkurat nå, er det bare du som vet hva er![:)][;)]

Signerer [:)]
Men hvorfor ringer du legevakta? Du har vel krav på å få en annen lege mens legen din har ferie..

Heilt enig! [:D]

nej du er ikke egoistisk ! finnes folk som klager for INGENTING, du tenker jo på de som skal finne en ny osv!

ORIGINAL: Susa85

Nei, synes ikke du er egostisk. Det er nå du må stå på slik at du klarer deg i hverdagen, den gravid tilstanden varer ikke så lenge av livet og vi må ha ork til å gå tiden ut og føde. Det som passer deg best akkurat nå, er det bare du som vet hva er![:)][;)]

Tenker på hva jordmor sa til meg sisit jeg var gravid jeg, "det er nå du har lov til og skal være egoistisk, for det er ikke egoistisk..". Har med meg disse ordene nå også jeg[:)]

ORIGINAL: *Høna*

Signerer [:)]
Men hvorfor ringer du legevakta? Du har vel krav på å få en annen lege mens legen din har ferie..

Nei, forstod det slik at det var til legevakten jeg måtte... Men fikk det gratis da... [:)]

Da var jeg hos legevakten og fikk sykemelding fra min andre jobb også... [&:]

Jeg hadde tydeligvis en hormonell dag. For da han spørte om det gikk greit sånn ellers så brast jeg ut i gråt. Hehe. Vet ikke hvorfor. Men ble tilbudt papirtørkle da [:)]

Nei det syns jeg ikke - helsa kommer først [:)]

Back
Topp