Syns dere de ligner?

Rappo

Forumet er livet
Her er Leah 7 uker:

Og her er Adele 7 uker:

Adele veier en del mer, er nå like tung som Leah var da hun var 3 mnd[8D]

Nja egentlig ikke sånn med en gang men visst
man studere bildene nøye ser man litt søsken likhet.
Men uansett nyyyyyydelig de er begge to

Hvordan går det forresten som 2 barnsmor?Går det greit med deg?

Det går egentlig veldig greit! Har fått ei mye roligere jente denne gang. Er en del urolig på kveldene, men det skal jeg tåle så lenge jeg får sove så godt som jeg gjør på nettene[:)]

Ser vel en søskenlikhet, men er litt vanskelig å si siden bildene er tatt i forskjellig vinkel.
Herlige er de begge to uansett[:D][:)]

Vanskelig å si siden bildene er fra forskjellige vinkler, men søte er de begge to da! [:)]

Her er også minstemann større enn førstemann var, ligger ca 1 kg foran i forhold til alder, men ligger helt på gjennomsnittet.

ORIGINAL: Rappo

Det går egentlig veldig greit! Har fått ei mye roligere jente denne gang. Er en del urolig på kveldene, men det skal jeg tåle så lenge jeg får sove så godt som jeg gjør på nettene[:)]

Så godt å høre[:D][:D]
Husker du var litt bekymret for hvordan det skulle bli.
Ja nattesøvnen er hellig[8D][8D][8D]Godt hun har skjønt det at om natten må vi sove[:D]

Så søte jenter. Ligner litt ja, selv om det er forskjellig vinkel
Synes forøvrig at Adele er veldig lik vesla, men det er nok fordi de begge har store gode bollekinn og mørkt hår på den alderen [8D]

Er det ikke deilig når nr 2 er roligere? Er sikkert mye med at vi ikke stresser så mye også, men jeg takker alt som takkes kan likevel!

ORIGINAL: unemoren

Nja egentlig ikke sånn med en gang men visst
man studere bildene nøye ser man litt søsken likhet.
Men uansett nyyyyyydelig de er begge to

Hvordan går det forresten som 2 barnsmor?Går det greit med deg?

Enig [;)]

Back
Topp