syns dere at.........

x1xTwGirly88

Gift med forumet
vennene deres forandret seg etter de fikk unger?[:D] bare lurer!!

jepp!!!

prøvd å ha en samtale på telefonen med ei venninne som har unger i krabbe/gå alder hjemme? -"nei se sååååå søøøøt", "komme til mamma Marthine", "nå gåååår Marthine
snart selv", "Marthine, NEI"! "Marthine, hør på mamma da!"

litt slitsomt å forholde seg til, men forståelig nok. (kanskje blir jeg slik selv? [;)] )
Hadde de bare klart å snakke om litt annet også,
eller iallefall svare på det man spør om så [:D]

definitivt JA!!!
Og det gjelder også meg...har forandra meg masse jeg etter at jeg fikk Liam...

nja, noen har forandra seg veldig, men jeg har mange venner som har barn da, så jeg har liksom vært "outsideren" hittil[;)][:D]

nei egentlig ikke,bare det at de ikke fester masse som  de gjorde før de fikk barn, og det er jo forståelig for det gjør ikke jeg heller[:D]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

ORIGINAL: EllenMH

jepp!!!

prøvd å ha en samtale på telefonen med ei venninne som har unger i krabbe/gå alder hjemme? -"nei se sååååå søøøøt", "komme til mamma Marthine", "nå gåååår Marthine
snart selv", "Marthine, NEI"! "Marthine, hør på mamma da!"

litt slitsomt å forholde seg til, men forståelig nok. (kanskje blir jeg slik selv? [;)] )
Hadde de bare klart å snakke om litt annet også,
eller iallefall svare på det man spør om så [:D]

Bare vent du [;)]

tja vi får vel se [;)]

jaja, man finner no iverfall ut hvem som er ekte venner å hvem som ikkje er ekte venner..[;)]

Nei, egentlig ikke....heller jeg som har forandret meg syns jeg...ser verden på en litt annen måte nå tror jeg[:)]

har ingen venner med baby jeg da...

men det er ingen som vil være venn med meg unntatt to.. og det er ihvertfall mine beste venner nå [:D][:D] ei fra barne og ungdoms skolen og ei fra vgs.... de andre forsvant fort ja.. blæh.. men jeg har det bedre uten dem [:D][:D]

Ja noen e blitt helt fanatisk,siden æ røyker,helt sykt 

jepp, noe voldsomt også...mange av dem som bare er glidd over til og være bekjente nå..

ja mange av vennan våres slutta å kom då vi fikk ongan. men æ bruka å sei at då va d ikje ekte venna heller.[:D]

Hmm.. vi var først[8|] dvs.. ingen av mine nære venner hadde barn før jeg fikk JRjr - bortsett fra de som hadde barn da jeg møtte dem (venner av min mann)[8|]

Vell ingen av mine venner har barn, men de har forandret seg ETTER at jeg fikk barn[8|]

Hvis jeg avlyser noe (trening osv) fordi jeg rett og slett er sååå sliten og sambo kommer hjem fra jobb og jeg vil ha FAMILIETID (ikke trene og vennetid) er det ingen som skjønner det og blir furte på meg. ER såå slitsomt. Tør liksom ikke å planlegge noe fordi jeg vet det kan hende jeg må avlyse og da blir det gjeipen.[8|] 

Back
Topp