Syns 36 uker er nok jeg :P

Jeg har absolutt ikke hast!! Og i tillegg har jeg akkurat begynt å skrive bacheloroppgaven[8D][:)] 

Har en følelse av at jeg kommer til å gå over tiden, og det nytter ikke for meg nå å tenke at babyen kanskje kommer snart. Har begynt å pakke baggen osv, sånn i tilfelle, men tenker nok at det ikke kommer til å skje[;)] 

Merker jo at det nærmer seg slutten, med nedpress, mye tumling, lite søvn og alt som hører med, men har det absolutt ikke travelt!!

Gleder meg veldig, men hxn kommer når hxn vil samme hva jeg gjør eller tenker![:)]

Nei, nei.. jeg har ikke tid til å føde om 2 uker..

Jeg skal ha rydda en del, finne ut hvor jeg skal legge alle klærne, vaske de, få skrevet en del mer i boka hennes (nå holder jeg på med å fylle ut nettsiden hennes..) få hjem mannen, fått kjøpt vognpose til lilletulla, fått tatt 2 gravidseriebilder til, få garn i hus, strikket ferdig 3-4 plagg pluss 1 teppe..

Ja, som sagt.. jeg trenger de siste siste 8 ukene [;)]

For min del kunne vi gjerne lagt egg isteden og blitt ferdig med det! Har hatt så mange plager og vondter dette svangerskapet at det nok blir mitt siste. Første svangerskap gikk kjempegreit, men denne gangen tror jeg at jeg snart har vært igjennom alt som finnes av gravidplager. Nå tilbringer jeg dagene stillesittende fordi bekkenet streiker. Og får aldri sove ordentlig pga kvalme og halsbrann. Skal si det går litt utover psyken.

ORIGINAL: therese*

Akkurat nå er jeg helt enig.. Er ikke mer enn 34 uker, men den siste uka har vært drøøøøøy!! Plutselig blejeg kjempe gravid, bare sover , griner og er sur om hverandre, får ikke pusta , klarer ikke gå nesten pga det møka bekkenet- etc etc--- og da var det brått ikke gøy mer [8D]

Som jeg skulle sagt det selv.... [:-] *liggerendaisengapåenlørdag* [8|]

Back
Topp