Synlige blod årer på brystet og andre steder?

Jeg har aldri det, men det var noe av de første graviditetstegnene jeg fikk. Synlige blodårer, ømme pupper og konstant trøtt :p Hvor mange dpo er du?

Jeg skjønner ikke hvordan og hvorfor de skulle kommet hvis ikke jeg er gravid:meh:. Det svir i nipplelene til tider.
Merket det vel på søndag kveld en uke etter EL. Er 10 DPO nå.

Jeg skjønner ikke hvordan og hvorfor de skulle kommet hvis ikke jeg er gravid:meh:. Det svir i nipplelene til tider.
Merket det vel på søndag kveld en uke etter EL. Er 10 DPO nå.

Er jo godt mulig du er det da :) Det var iallefall et av mine tegn før jeg fikk positiv test sist gang. Helt sinnsykt tydelige blodårer, har det ikke nå, var kun når jeg var gravid.. Er ikke lenge til du kan begynne å teste nå da.. Tiden går trekt i dpo altså, jeg er 3 dpo.

Er jo godt mulig du er det da :) Det var iallefall et av mine tegn før jeg fikk positiv test sist gang. Helt sinnsykt tydelige blodårer, har det ikke nå, var kun når jeg var gravid.. Er ikke lenge til du kan begynne å teste nå da.. Tiden går trekt i dpo altså, jeg er 3 dpo.
Må bare vente og se hva som skjer:shy:. Men vil vite nå:wacky:. Tiden går ikke så fort etter el nei. Håper vi får april knøtt begge to:)

Har det til tid og annen, men håper det betyr graviditet for deg ;)

Har dere prøvd lenge ? Kan godt være et symptom ;)
Vi er i første pp etter en exu, fikk cellegift så har måttet vente i 3 måneder for å kunne begynne igjen:(. Ble gravid på første pp da. Så vi får se om der går bra denne gangen:rolleyes:. Hvis jeg er gravid nå så føles iallefall det mye anderledes en før. Hadde noen av de syntomene jet har fått, men mindre og i svakere grad. Tar det som et positivt tegn og Håper og håper:dummy::dummy1:

Hvor lenge har dere prøvd? Har du barn fra før:)?

Vi er i første pp etter en exu, fikk cellegift så har måttet vente i 3 måneder for å kunne begynne igjen:(. Ble gravid på første pp da. Så vi får se om der går bra denne gangen:rolleyes:. Hvis jeg er gravid nå så føles iallefall det mye anderledes en før. Hadde noen av de syntomene jet har fått, men mindre og i svakere grad. Tar det som et positivt tegn og Håper og håper:dummy::dummy1:

Hvor lenge har dere prøvd? Har du barn fra før:)?

Åå, det var leit å høre ! :( Men kjekt at dere er igang igjen da :) Det sies jo at symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap, så at det varierer er nok helt vanlig ;)

Vi er inne i vår 15. pp nå, og har ingen fra før, så ting tar vist tid, men vi får bare leve i håpet :)

Åå, det var leit å høre ! :( Men kjekt at dere er igang igjen da :) Det sies jo at symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap, så at det varierer er nok helt vanlig ;)

Vi er inne i vår 15. pp nå, og har ingen fra før, så ting tar vist tid, men vi får bare leve i håpet :)

Håper du snart får et lite nurk i magen :love7

Jeg vet ikke hva det ellers kan være, er sykt trøtt for tiden gjesper hele tiden.
Så blir litt lei hvis jeg ikke er gravid, har jo mange syntomer som jeg ikke kunne innbilt meg å hatt:wideyed:

Åh.. Vet hvordan du har det.. Jeg har hatt så mye symptomer jeg ellers ikke har.. Men mensen kom :( utrolig frustrerende! Men gir ikke opp da:) håper du tester positivt! Tvitvi:)

Back
Topp