Koskosnuss
Glad i forumet
Noen som også har det sånn
?
?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
?OkeiJa det har jeg, både ved graviditet og rett før mens.
. Jeg pleier ikke å ha det før mens. Så får bare se hva som skjerNoen som også har det sånn?
Jeg har aldri det, men det var noe av de første graviditetstegnene jeg fikk. Synlige blodårer, ømme pupper og konstant trøttHvor mange dpo er du?
. Det svir i nipplelene til tider. Jeg skjønner ikke hvordan og hvorfor de skulle kommet hvis ikke jeg er gravid. Det svir i nipplelene til tider.
Merket det vel på søndag kveld en uke etter EL. Er 10 DPO nå.
Må bare vente og se hva som skjerEr jo godt mulig du er det daDet var iallefall et av mine tegn før jeg fikk positiv test sist gang. Helt sinnsykt tydelige blodårer, har det ikke nå, var kun når jeg var gravid.. Er ikke lenge til du kan begynne å teste nå da.. Tiden går trekt i dpo altså, jeg er 3 dpo.
. Men vil vite nå
. Tiden går ikke så fort etter el nei. Håper vi får april knøtt begge toHar det til tid og annen, men håper det betyr graviditet for deg![]()
Jeg vet ikke hva der kan være, men pleier iallefall ikke å ha det tilvannlig mellom EL og mens. Så får bare se hva som skjer![]()
Vi er i første pp etter en exu, fikk cellegift så har måttet vente i 3 måneder for å kunne begynne igjenHar dere prøvd lenge ? Kan godt være et symptom![]()

Jeg ser ikke at det kan være noe anet, nå har de blitt så øme at jeg kjenner det bare jeg gårLykke til! Håper du er gravid. Jeg fikk det sist jeg var gravid![]()

Vi er i første pp etter en exu, fikk cellegift så har måttet vente i 3 måneder for å kunne begynne igjen. Ble gravid på første pp da. Så vi får se om der går bra denne gangen
. Hvis jeg er gravid nå så føles iallefall det mye anderledes en før. Hadde noen av de syntomene jet har fått, men mindre og i svakere grad. Tar det som et positivt tegn og Håper og håper
Hvor lenge har dere prøvd? Har du barn fra før?
Lykke til! Håper du er gravid. Jeg fikk det sist jeg var gravid![]()

Åå, det var leit å høre !Men kjekt at dere er igang igjen da
Det sies jo at symptomene kan variere fra svangerskap til svangerskap, så at det varierer er nok helt vanlig
Vi er inne i vår 15. pp nå, og har ingen fra før, så ting tar vist tid, men vi får bare leve i håpet![]()

Håper for degbåde du og jeg skal inn på april <3
Jeg vet ikke hva det ellers kan være, er sykt trøtt for tiden gjesper hele tiden.
Så blir litt lei hvis jeg ikke er gravid, har jo mange syntomer som jeg ikke kunne innbilt meg å hatt![]()