Synlige Blodårer

Milje

Elsker forumet
hm... er det noen fler som har fått veldig synlige blodårer på mage/hofter/bryster...  Har ikke anntydning til strekkmerker (ennå) men disse blodårene har blitt skikkelig synelig.. er ikke så veldig vakkert akkurat...[&:] Lurer på om de blir borte etter fødselen...
Noen flere?

Velkommen i klubben, ser ikke ut på føttene jeg da ser ut som mange fine blåe roser på mine lår[8D] Graviditetens baksider

ser ut som jeg har tegna med tusj på puppa hehe men ikke no spes på magen ennå

Hehe.. ja...må vel kanskje regne med det... men ser liksom ut som om det skal eksplodere noe inno der snart..hehe[:D]

Blå stiper både på pupper og mage her, spesielt på siden av magen.[;)]

mja, puppene er de der.. litt på siden av magen, men ikke så alt for mye[:)]

ikke så mye blodårer..men kviser..på skuldrene og i ansiktet! Ser ut som jeg har fått meslinger[:(] Skal på apoteket å kjøpe basiron nå! Julebord i morgen og jeg ser helt jævli ut!!

har blå stripete pupper og bryst ja[:)] Ikke så ukjent det med kvisene heller[;)]

nei skrubber med svamp hver dag jeg på bryster og skuldre, er knusetørr og masse sånne nuppe/kviser....møkk, men skal no overleve...
kjedelig å få de i ansiktet da.....har noen slike 'innbygde' som ligger langt inni huden jeg, å herlighet så vonde de er!

au, ja de er vonde!! hadde en del i ansiktet jeg i førsten, men begynner å bli litt bedre nå. ikke noe gøy[&:][:'(]

Back
Topp