Synlige blodårer

Krysantemum

Blir kjent med forumet
Hei!

Andre enn meg som har fått veldig synlige blodårer etter graviditeten? Jeg ser helt gjennomsiktig ut, spesielt på beina :confused: Har aldri hatt synlige blodårer før, men nå ser jeg mer eller mindre sånn ut:
AdobeStock_185545813.jpeg


Andre som opplever det? Og hva kommer det av? Syns plutselig det ble veldig sjenerende å gå med bare legger:confused:0
 
Helt vanlig :) kan komme av svangerskap eller også bare aldring tenker jeg. Er litt genetisk også om man får synlige blodårer pg etterhvert åreknuter. Men det skal du ikke sjeneres av, det er såå mange som har det og man er nå like fin synes jeg :D
 
Jeg har hatt synlige blodårer hele livet mitt som har utvikla seg til åreknuter. Det er arvelig her og alle damene på pappa sin side har det + bestefar.
Jeg har skamma meg mye men nå driter jeg bare i det. De som synes det er stygt får se en annen vei.
Jeg har også tatt operasjon på ene benet men det var ikke vellykka. Fy satan i helvete så smertefullt!!! Aldri mer.
 
Oi, sånn har jeg sett ut hele livet! Har aldri tenkt over at dette er noe unormalt og noe jeg må dekke til! :)
Jeg tenker- gi faen, gå med de klærne du liker og føler deg vel i! Vis de delene av kroppen du vil og nyt livet :)
 
Back
Topp