Synlig mage

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Er det noen som føler at magen begynner å bli større enn vanlig? :cat:


Idag har jeg brukt gravidtights og kjole. Helt fantastisk behagelig xsmile9:rolleyes:
 
Ja...bruker kun bukser med strikk, og må ha vide overdeler for å skjule...det er jo bare oppblåsthet foreløpig, men at den har vokst er helt sikkert:hilarious: vil bare at tiden skal fly så jeg ikke trenger skjule magen...
 
Baby nr 4 der inne så jeg føler meg oppblåst og større. Så må gå i ting som er komfortabelt nå
 
Ikke meningen å kuppen tråden altså, men Dere som har barn fra før; følte dere at magen kom fortere gang nr to? Er så spent, syns magen er så koselig å ha, og husker jeg ventet leeeenge på den sist, så har egentlig håpt den skulle komme litt før denne gang:hilarious::love7
 
Ikke meningen å kuppen tråden altså, men Dere som har barn fra før; følte dere at magen kom fortere gang nr to? Er så spent, syns magen er så koselig å ha, og husker jeg ventet leeeenge på den sist, så har egentlig håpt den skulle komme litt før denne gang:hilarious::love7

Jeg synes den kom litt raskere :) men det var absolutt ikke noe babymage før 15-18 uker tror jeg!
 
Ikke meningen å kuppen tråden altså, men Dere som har barn fra før; følte dere at magen kom fortere gang nr to? Er så spent, syns magen er så koselig å ha, og husker jeg ventet leeeenge på den sist, så har egentlig håpt den skulle komme litt før denne gang:hilarious::love7

Jeg har 1 fra før, og ble sittende å se gjennom bilder fra forrige gang i går. Og jeg ser like gravid ut nå 5+6 som jeg gjorde rundt 16 uker forrige gang, så det lover jo godt i hvert fall :p
 
Jeg har pakket bort de vanlige buksene mine, de er så vonde over symfysen og presser på ligamentene. Magen passer pokker meg inn i gravidbuksene mine allerede :hilarious:
 
Ikke meningen å kuppen tråden altså, men Dere som har barn fra før; følte dere at magen kom fortere gang nr to? Er så spent, syns magen er så koselig å ha, og husker jeg ventet leeeenge på den sist, så har egentlig håpt den skulle komme litt før denne gang:hilarious::love7

Jeg er gravid med nr to. Å jeg husker jeg fikk mage i uke 16-17 første gangen.
Denne gangen føler jeg den allerede er kommet, men det er nok bare mye luft og mat :oops::rolleyes:
 
Jeg har 1 fra før, og ble sittende å se gjennom bilder fra forrige gang i går. Og jeg ser like gravid ut nå 5+6 som jeg gjorde rundt 16 uker forrige gang, så det lover jo godt i hvert fall :p
Jeg synes den kom litt raskere :) men det var absolutt ikke noe babymage før 15-18 uker tror jeg!
Jeg fikk mage rundt uke 17 sist, hadde håpet på at ved tre mnd denne gangen så skulle det vises litt, men jeg angrer sikkert fort nok om magen blir mye større:hilarious: Men har god tid på meg enda da, bare 4+0 idag:hilarious:
 
Flere som har mye større mage på kvelden? Så glad for at jeg har gravidbukser!:oops:

Gleder meg til skjult sånn at jeg kan legge ut bilde av magen min og dere kan se de sinnsyke tilstandene på kveldstid. Hvis det ikke er 15 babyer inni her så blir jeg sjokkert :hilarious:
 
Høres ut som vi er blant likesinnede her :hilarious:❤️
 
Vi skulle bare kalt gruppa for Nyttårsrakettene :hilarious:

Haha! Det var like før jeg svarte «men det er kanskje litt kjedelig for de som kommer sist i gruppa med termin nærmere februar». Hjernen er ikke helt med meg om dagen :hilarious::hilarious::hilarious: Har mista IQ-en tror jeg :chicken: Tok liksom et halvminutt før jeg tok den :hilarious:
 
Jeg er like paff hver kveld over hvor stor magen er:hilarious::hilarious: ikke 6 uker ei gang og må snart ha ny bh og:hilarious:
 
Ikveld er virkelig magen i storslag:hilarious::hilarious::hilarious: ser ut som jeg er halvveis allerede. Voldsomt så oppblåst man kan bli...fortsetter dette klarer jeg ikke skjule det til uke 12 hvertfall:hungover:
 
Back
Topp