Lykkelitenn
Bli kjent med forumet
Begynte å blø i går, men ingen smerter. Går nok ikke veien denne gangen heller, men kanskje jeg er heldig snart lykke til videre alle sammen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, blør du mye da? Nytt eller gammelt blod?Begynte å blø i går, men ingen smerter. Går nok ikke veien denne gangen heller, men kanskje jeg er heldig snart lykke til videre alle sammen!
Ikke ferskt blod egentlig, men mengden tror jeg sier sitt. Så nå er jeg egentlig mest letta over at det hele er over for denne gang med alle usikkerhetene.Uff, blør du mye da? Nytt eller gammelt blod?
Skjønner, så utrolig leit. Det er bare litt rart, at hcg synker og du er på to UL og på den siste er det hjerteslag, også blør du nå, skulle tro det var blodet fra da hcg sank, som evt at det var en tvilling og det gamle blodet kom ut nå. Men, det er jo bare du som kjenner kroppen din og vet hvor mye etc. Masse varme tankerIkke ferskt blod egentlig, men mengden tror jeg sier sitt. Så nå er jeg egentlig mest letta over at det hele er over for denne gang med alle usikkerhetene.
Jeg skal på ny kontroll mot slutten av uka, men er ganske sikker på at det ikke er håp igjen. Kjenner at jeg ikke klarer å håpe på noe heller, tærer veldig på psykisk at det er mye frem og tilbake. Men kjenner ikke på noen særlige symptomer lenger, selv om disse har kommet og gått litt hele tiden. Men uansett fint å eventuelt se at kroppen har klart å ordne opp selvSå kjedelig og trist med blødning. Jeg håper du drar på kontroll igjen før du gir opp alt håp. Med vår nr 2 blødde jeg også mye. Da jeg var godt over halvveis var det ingen som trodde at babyen overlevde. Jeg lå på postop og trodde jeg hadde tissa meg ut, men senga var full i blod. Plutselig stod det et helt team rundt meg, men hun ble født frisk og fin i uke 37 Det viste seg at jeg hadde et stort hematom (helt ufarlig blodansamling) som stod bak alle blødningene.
Så ufattelig trasig å havne i en slik situasjon med lite håp, mye håp, opp og ned hele tiden. Skjønner så altfor godt at det tærer psykisk Håper du kan få en avklaring hvis det ikke har gått veien. Stor klem sendes din veiJeg skal på ny kontroll mot slutten av uka, men er ganske sikker på at det ikke er håp igjen. Kjenner at jeg ikke klarer å håpe på noe heller, tærer veldig på psykisk at det er mye frem og tilbake. Men kjenner ikke på noen særlige symptomer lenger, selv om disse har kommet og gått litt hele tiden. Men uansett fint å eventuelt se at kroppen har klart å ordne opp selv
For min del har jeg opplevd blødning med koagler i vellykket graviditet samt ved 2 av mine MA. Det er veldig frustrerende at jeg hadde så mye blødninger(frem til uke 8) også i den vellykkede graviditeten for da hadde jeg liksom ingenting å stole på ift om det går bra eller ikke. Ved to av mine MA har kroppen ordnet opp selv etter noen uker. Første gangen ante jeg ikke at ikke alt var kommet ut ved den første lille blødningen jeg hadde og det var null hjelp å hente hos fastlegen. Andre gangen trodde jeg at jeg var gravid frem til jeg begynne å blø i uke 10, men da så de på ultralyd at det hadde stoppet ca i uke 6. Tok allikevel nesten én uke fra jeg begynte å blø til alt kom ut. Siste gangen nå i vår måtte jeg få cytotec og deretter utskraping(tok totalt 2,5 mnd å bli kvitt alt). Vet ikke om dette hjelper deg noe særlig, men da vet du at det kan ta litt tid før kroppen fikser selv og at det kan være at kroppen ikke fikser det selv. Veldig frustrerende når man står midt i det og bare vil bli ferdig med det.Bare sykt frustrerende at jeg ikke begynner å blø skikkelig. Tidligere har blodet mer eller mindre rent ut av meg, mens nå kommer det kun ved tørking. Men det er fortsatt rødt blod og antydning til kongler. Heller ingen smerter. Er dette signaler fra kroppen om at den ikke klarer å ordne opp selv? Ikke vært noe problem tidligere
Takk for utfyllende svar! Får heldigvis både blodprøver og innvendig ultralyd denne uka, men kjenner at venting gjør meg sprø. Vil bare starte på nyttFor min del har jeg opplevd blødning med koagler i vellykket graviditet samt ved 2 av mine MA. Det er veldig frustrerende at jeg hadde så mye blødninger(frem til uke 8) også i den vellykkede graviditeten for da hadde jeg liksom ingenting å stole på ift om det går bra eller ikke. Ved to av mine MA har kroppen ordnet opp selv etter noen uker. Første gangen ante jeg ikke at ikke alt var kommet ut ved den første lille blødningen jeg hadde og det var null hjelp å hente hos fastlegen. Andre gangen trodde jeg at jeg var gravid frem til jeg begynne å blø i uke 10, men da så de på ultralyd at det hadde stoppet ca i uke 6. Tok allikevel nesten én uke fra jeg begynte å blø til alt kom ut. Siste gangen nå i vår måtte jeg få cytotec og deretter utskraping(tok totalt 2,5 mnd å bli kvitt alt). Vet ikke om dette hjelper deg noe særlig, men da vet du at det kan ta litt tid før kroppen fikser selv og at det kan være at kroppen ikke fikser det selv. Veldig frustrerende når man står midt i det og bare vil bli ferdig med det.
Tenker på deg! Dette er tøft å stå i.Takk for utfyllende svar! Får heldigvis både blodprøver og innvendig ultralyd denne uka, men kjenner at venting gjør meg sprø. Vil bare starte på nytt
Sender deg gode klemmer. Er tøft å ha det slik. Jeg har blødd mye når jeg har mistet så var ingen tvil. Håper at om det har gått gale så blir du fort ferdig med den prosessen. Er slitsomt å gå slik I lengden. Godt du får oppfølging så du kan få svar på altBare sykt frustrerende at jeg ikke begynner å blø skikkelig. Tidligere har blodet mer eller mindre rent ut av meg, mens nå kommer det kun ved tørking. Men det er fortsatt rødt blod og antydning til kongler. Heller ingen smerter. Er dette signaler fra kroppen om at den ikke klarer å ordne opp selv? Ikke vært noe problem tidligere
Så forferdelig frustrerende, kan du fremskynde UL?Bare sykt frustrerende at jeg ikke begynner å blø skikkelig. Tidligere har blodet mer eller mindre rent ut av meg, mens nå kommer det kun ved tørking. Men det er fortsatt rødt blod og antydning til kongler. Heller ingen smerter. Er dette signaler fra kroppen om at den ikke klarer å ordne opp selv? Ikke vært noe problem tidligere
Nei, må vente til torsdag..Så forferdelig frustrerende, kan du fremskynde UL?
Hvordan gikk det?Nei, må vente til torsdag..
Livmoren var mer eller mindre tømt Blødningen tok seg veldig opp dagen før timen, blør enda også.Hvordan gikk det?
Sender en klem til degLivmoren var mer eller mindre tømt Blødningen tok seg veldig opp dagen før timen, blør enda også.
Livmoren var mer eller mindre tømt Blødningen tok seg veldig opp dagen før timen, blør enda også.
Så trist at det endte sånn Sender en god klemLivmoren var mer eller mindre tømt Blødningen tok seg veldig opp dagen før timen, blør enda også.