Synkende hcg. SA, MA eller Exu?

Lykkelitenn

Bli kjent med forumet
Jeg tok blodprøve for 2 dager siden med resultat på 2500. 48 timer senere har den sunket med kun 100, altså til 2400. Noen som har mistet tidligere og vært borti dette?

Jeg har ingen symptomer på at jeg skal miste enda, og symptomene jeg har hatt er der enda. Er vel og merke forberedt på at dette ikke går veien nå, men veldig bekymret for MA eller Exu? Noen med erfaringer med dette?

Og, er det noen som har opplevd at den har sunket litt for så å gå opp igjen?
 
Ved EX.U opplever du blødning, og ubehagelig smerter i nedre deler av magen og underlivet - det gjorde værtfall jeg når jeg mista i fjord og måtte operere :( :Heartred Hcg nivå mitt var lavt til å begynne med men falt ganske fort nedover generelt så det kan jeg ikke uttale meg om!

Eneste var blødning og smerter som gjorde at de fant ut av det! I tillegg forsvant alle symptomer helt!
 
Jeg tok blodprøve for 2 dager siden med resultat på 2500. 48 timer senere har den sunket med kun 100, altså til 2400. Noen som har mistet tidligere og vært borti dette?

Jeg har ingen symptomer på at jeg skal miste enda, og symptomene jeg har hatt er der enda. Er vel og merke forberedt på at dette ikke går veien nå, men veldig bekymret for MA eller Exu? Noen med erfaringer med dette?

Og, er det noen som har opplevd at den har sunket litt for så å gå opp igjen?
Har nylig gått gjennom MA (oppdaget 8+3, målt til 5+x). Jeg målte ikke hvg iløpet av svangerskapet, men symptomene ble mildere etterhvert (men forsvant ikke). MA ble oppdaget da vi var på privat ultralyd for å få bekreftet hjerteslag.
Skal du være langt på vei?
Jeg hadde forsøkt å ta kontakt med sykehus for å høre om du kan komme inn for UL dersom du skulle vært minst 5-6 uker på vei. Da kan de se om det er MA (eller exu).

:Heartbigred
 
Har nylig gått gjennom MA (oppdaget 8+3, målt til 5+x). Jeg målte ikke hvg iløpet av svangerskapet, men symptomene ble mildere etterhvert (men forsvant ikke). MA ble oppdaget da vi var på privat ultralyd for å få bekreftet hjerteslag.
Skal du være langt på vei?
Jeg hadde forsøkt å ta kontakt med sykehus for å høre om du kan komme inn for UL dersom du skulle vært minst 5-6 uker på vei. Da kan de se om det er MA (eller exu).

:Heartbigred
Skal etter syklus være 5+3, men fikk positiv test allerede 3+0. Så mistenker jo at jeg er lenger..
 
Jeg tok blodprøve for 2 dager siden med resultat på 2500. 48 timer senere har den sunket med kun 100, altså til 2400. Noen som har mistet tidligere og vært borti dette?

Jeg har ingen symptomer på at jeg skal miste enda, og symptomene jeg har hatt er der enda. Er vel og merke forberedt på at dette ikke går veien nå, men veldig bekymret for MA eller Exu? Noen med erfaringer med dette?

Og, er det noen som har opplevd at den har sunket litt for så å gå opp igjen?
Det er ganske vanlig at embryo slutter å utvikler seg og hcg fortsatt stiger, men dog ikke normalt. At den synker vil jeg tro ikke er forenlig med liv dessverre. Jeg opplevde også at det snudde fra 1700 - 1400 på to dager.
Du kan jo dra på UL for å få det endelig bekreftet. Selv om du er tidlig så vil man kunne se plommesekken i livmoren.
 
Når jeg mistet hadde jeg blødning (ikke mye, og null smerter). Målte hcg to ganger og da var den gått ned ca 50 (fra 4200ca) på to dager. Ble sterkere blødning etterhvert. Så klarte nok akkurat å få målt i det det gikk fra å stige til å synke.
 
Back
Topp