Synkende hcg 4+4

Takk for at du spør ❤️ jeg har ikke begynt å blø og har ikke smerter. Fortsatt store pupper og litt murringer innimellom. Lurer på om jeg skal ta en blodprøve til i morgen for å se om hcg har sunket mer. Har lest at noen begynner å blø da hcg har sunket så den er på 0.
Ikke lett den der ventetiden.. Men det kan være ålreit med nye blodprøver å se, om ikke annet få bekreftelse så man vet hva som kommer. Jeg fikk svakere tester på strimmeltester, og venter på blodprøveresultatene. Venter bare på at blødningene skal starte, for det sier magefølelsen. Skjønner godt hva du står i.. Masse lykke til :Heartpink

Ikke lett den der ventetiden.. Men det kan være ålreit med nye blodprøver å se, om ikke annet få bekreftelse så man vet hva som kommer. Jeg fikk svakere tester på strimmeltester, og venter på blodprøveresultatene. Venter bare på at blødningene skal starte, for det sier magefølelsen. Skjønner godt hva du står i.. Masse lykke til :Heartpink
Nei, hadde vært godt og bare blitt ferdig med det og gått videre. Visste ikke at du sto i det samme akkurat nå. Så trist å høre. Jeg har ikke tester igjen. Så har ikke tatt tester utover de to blodprøvene. Hvor langt på vei skulle du vært? Du opplevde at testene ble svakere? Hva sier hcg?

Back
Topp