J-40453713
Flørter med forumet
Takk for at du spørHvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du spørHvordan går det med deg?
Ikke lett den der ventetiden.. Men det kan være ålreit med nye blodprøver å se, om ikke annet få bekreftelse så man vet hva som kommer. Jeg fikk svakere tester på strimmeltester, og venter på blodprøveresultatene. Venter bare på at blødningene skal starte, for det sier magefølelsen. Skjønner godt hva du står i.. Masse lykke tilTakk for at du spørjeg har ikke begynt å blø og har ikke smerter. Fortsatt store pupper og litt murringer innimellom. Lurer på om jeg skal ta en blodprøve til i morgen for å se om hcg har sunket mer. Har lest at noen begynner å blø da hcg har sunket så den er på 0.

Nei, hadde vært godt og bare blitt ferdig med det og gått videre. Visste ikke at du sto i det samme akkurat nå. Så trist å høre. Jeg har ikke tester igjen. Så har ikke tatt tester utover de to blodprøvene. Hvor langt på vei skulle du vært? Du opplevde at testene ble svakere? Hva sier hcg?Ikke lett den der ventetiden.. Men det kan være ålreit med nye blodprøver å se, om ikke annet få bekreftelse så man vet hva som kommer. Jeg fikk svakere tester på strimmeltester, og venter på blodprøveresultatene. Venter bare på at blødningene skal starte, for det sier magefølelsen. Skjønner godt hva du står i.. Masse lykke til![]()
Ikke fått svar på HCG enda. Tok blodprøve på fredag, og skal ta nye på mandag. Hadde stigning på testene onsdag-fredag, også var de svakere igjen på lørdag. Er 5+0 i dag (søndag). Har heller ikke flere tester igjen… så ja, venter i spenning på de blodprøvene!Nei, hadde vært godt og bare blitt ferdig med det og gått videre. Visste ikke at du sto i det samme akkurat nå. Så trist å høre. Jeg har ikke tester igjen. Så har ikke tatt tester utover de to blodprøvene. Hvor langt på vei skulle du vært? Du opplevde at testene ble svakere? Hva sier hcg?
Okei, så du har kun basert deg på strimmeltest og får først svar på hcg i morgen? Uff. Så nervepirrende. Oppdater meg! Håper på det beste for degIkke fått svar på HCG enda. Tok blodprøve på fredag, og skal ta nye på mandag. Hadde stigning på testene onsdag-fredag, også var de svakere igjen på lørdag. Er 5+0 i dag (søndag). Har heller ikke flere tester igjen… så ja, venter i spenning på de blodprøvene!
Har du hatt blødning forresten? Svarte deg ovenfor her ogsåIkke fått svar på HCG enda. Tok blodprøve på fredag, og skal ta nye på mandag. Hadde stigning på testene onsdag-fredag, også var de svakere igjen på lørdag. Er 5+0 i dag (søndag). Har heller ikke flere tester igjen… så ja, venter i spenning på de blodprøvene!
Stemmer. Men også synkende følelse av symptomer, dårligere luktesans igjen, mer opplagt enn tidligere i uken. I kveld har jeg hatt litt rølig utflod, så jeg tror dette er starten på slutten. Får ikke svar på prøvene før i morgen, og svar på de jeg tar i morgen tirsdag eller onsdag.Okei, så du har kun basert deg på strimmeltest og får først svar på hcg i morgen? Uff. Så nervepirrende. Oppdater meg! Håper på det beste for degjeg skal be om ny blodprøve i morgen. Må det for å få fred i hodet.
Håper at følelsen din ikke stemmerStemmer. Men også synkende følelse av symptomer, dårligere luktesans igjen, mer opplagt enn tidligere i uken. I kveld har jeg hatt litt rølig utflod, så jeg tror dette er starten på slutten. Får ikke svar på prøvene før i morgen, og svar på de jeg tar i morgen tirsdag eller onsdag.
Jaa, gjør det. Du har ikke hatt noen blødninger enda?
Gikk til uke 13 i fjor, også har jeg hatt en spontanabort i uke 5 tidligere. Ingen barn enda…Håper at følelsen din ikke stemmerer det første gangen du er gravid? Jeg blødde bitte litt lyse rosa mandag den uken her. Men det var bare det, ikke noe mer samme dag eller seinere. Håper du får svar på blodprøven din tidlig i morgen. Er så fælt med den ventetiden.
Uke 13 var lenge. Kjedelig da det blir sånn. Håper det går snartGikk til uke 13 i fjor, også har jeg hatt en spontanabort i uke 5 tidligere. Ingen barn enda…
Krysser fingrene for deg!
Har du fått svar på blodprøven? Jeg har tatt ny prøve nå. Men før jeg dro og tok prøven, hadde jeg litt utflod blandet med litt rosa blod. Så det går nok ikke bra.Uke 13 var lenge. Kjedelig da det blir sånn. Håper det går snart![]()
Min var på 11 nå. Var på 167 på fredag. Så har gått helt ned og i dag har jeg begynt å blø vanlig. Er glad det gikk så fort. Så kan vi prøve igjen snart. Har lange sykluser. Så det går lang tid mellom hver gang. Håper ikke syklusen blir lengre nå. Jeg krysser fingrene for degDen på fredag viste rett over 100, da var jeg 4+5. Så de sier ikke så mye mer før jeg får svar på blodprøver nr.2.
Så kjedelig. Har det samme..
Når får du svar på dine?
Så leit å høre. Men bra det går fort når det først skal skje.. Har forresten også fått blødning, regner med jeg følger dine fotspor denne runden her. Får håpe det klaffer neste gang. Masse lykke til videre. Heier på degMin var på 11 nå. Var på 167 på fredag. Så har gått helt ned og i dag har jeg begynt å blø vanlig. Er glad det gikk så fort. Så kan vi prøve igjen snart. Har lange sykluser. Så det går lang tid mellom hver gang. Håper ikke syklusen blir lengre nå. Jeg krysser fingrene for deg![]()

Det var trist å høre. Håper det klaffer for deg neste gang også. Her er planen å prøve igjen med en gang. Masse lykke til videre til deg ogsåSå leit å høre. Men bra det går fort når det først skal skje.. Har forresten også fått blødning, regner med jeg følger dine fotspor denne runden her. Får håpe det klaffer neste gang. Masse lykke til videre. Heier på deg![]()