synk??

Alicia85

Elsker forumet
når er d babyn fester hodet egentli?
di siste dagan har no æ blitt mer tissetrengt å d e mer bevegelse neders i magen..kanksje ho begynne å synke da!?men kjenne fortsatt press mot ribbeinan da..

Dette lurer jeg også på.. jeg fikk høre her om dagen at magen min tydelig har falt ned. Hva betyr det? [8|]

Føler litt befrielse fra øvre del av ribbeina her for tiden, så jeg tror nok at det kan være no i det at magen har sunket.
Ikke lenge igjen nå xcrazyx! Faktisk termin den dagen jeg skal på UL for å sjekke morkakeplassering og bekken.[;)]

Føler du deg klar? [:)]
Selv så tenker jeg mye på at det sikkert er bedre å få to uker før enn å gå på overtid.... Men vet jo aldri hvordan det vil bli. [;)]

Nei akkurat.. jeg trøster meg med at de vet hva de gjør folkene som tar imot deg på sykehuset. De har ihvertfall vært gjennom det før!

Morsomt å se at tickeren din er på det siste feltet nå. [:)]

Ja, tror du det?? Jeg tror ikke jeg vil savne kulen, men kanskje følelsen av å gå å bære på barnet. Men når magen er borte så er jo ungen ute!![:D]

Husker jeg faktisk å savna magen den første tiden å. Savnet sparkene. Det å kose med magen... så fryktelig dumt ut når jeg ubevisst gjorde det etter fødselen. Koste med en små feit, dissende mage.. mohahaha..[:D]

hihi... er nok noe med det. [:D]

Back
Topp