M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sang backstreet boys i går. Funket som bare detNoen gode tiås til sovesanger? Har få sanger på lager her, så går i "so ro, lillemann" og "trollmor".
Vålerenga kirke synger onkel for mini også. Pappaen prøvde seg på juventus sangen, men da sutrer han litt. Kort prosess og Vålerenga kirke på YouTube med tekst, så sovnet han hehe.Synger hver dag, men det går stort sett i de samme tre sangene..... Vålerenga kirke, Lillebrors vise og Når trollmor har lagt sine 11 små troll. Dette de tre sangene jeg husker hele teksten på uansett hvor sliten eller trøtt jeg er
Ja enda godt han reagerer riktig når dere spiller Juventus sangen. Får heller prøve Inter sinVålerenga kirke synger onkel for mini også. Pappaen prøvde seg på juventus sangen, men da sutrer han litt. Kort prosess og Vålerenga kirke på YouTube med tekst, så sovnet han hehe.
Haha å nei du, den kommer nok ikke inn i vårt hus da skal vi få godt betalt i hvertfallJa enda godt han reagerer riktig når dere spiller Juventus sangen. Får heller prøve Inter sin