Synger du for barnet ditt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Ja, alt mulig. Finner på sanger også. Tullesanger. Stellebordsanger.

Synger kvar dag. "Oppe på fjellet der bur det tre troller" e storfavoritten ;)

Idas sommervise
Lille Katt
Sommern er min
Follablakken
So ro lille mann
Måne og Sol
og mange flere..

Starter alltid på sanger, men må finne på resten siden hele sanger er glemt :p men det går mye i jeg gikk en tur på stien, hun liker den "koko" delen veldig godt og på loven sitter nissen, da ler hun :p

Synger og synger.. Starter på sanger og avslutter som regel med "nænænænænæ, tralallalala, tuttututuuuuuu" eller noe i den duren, haha! Kan ikke mange sanger gitt ;) men det kommer seg!

Synger "Lykkeliten" når det er leggetid og ellers så synger vi litt innimellom på dagen. Da går det i "ro ro din båt" og "ro ro til fiskeskjær"

Her synger vi hele tiden! Mange barnesanger som jeg ikke husker hele teksten på så jeg må finne på litt, og så dikter vi litt selv da, det er særlig pappaen flink til ;) Hører ofte noen kreative strofer når de er på badet :p Jeg er glad i Lille måltrost, Fløy en liten blåfugl, Alle fugler.. stort sett bare fuglesanger ser jeg :D Og så synger jeg mye annet også, salmer og typ popmusikk. Frøkna holder på å le seg i hjel når jeg slår meg løs med Bob Marleys Redemption Song ;)

Trollemor, so ro lille man. Når klokken i sokken slår 12. Sanger fra babysang også. Synger det jeg kommer på :)

Twinkle Twinkle ( den liker hun veldig godt) synger den både på engelsk og norsk , so ro , sulla meg litt, lille måltrost, vi har ei tulle, jeg folder mine hender små ;) ja sikker noen Fler men de jeg kom på i fartaa

Blåveispiken og ingen er så nydelig som du er favorittene. Men ellers går det i absolutt alt mulig barnesanger og :)

Back
Topp