synger din 4 åring?

Mammax85

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Novemberbarna 2021
Min er ikke så glad i å synge eller høre på musikk, men jeg elsker det så synger ofte til han.
Han synger vel 4 sanger så han kan å synge ihvertfall selv om det ikke er så mye han gjør det..

Hun synger hele dagen lang..
Enten sanger hun kan.
Eller sanger hun dikter opp selv.
Gjerne om hva hun gjør eller har gjort.. :P

Eldste er 7 og han elsket å synge fram til for ca ett år siden. Han var flink også. Har ikke samme interessen lenger, men kan fint synge litt. Det har alltid vært jeg som har sunget og jeg har vel vært dårlig på det sammen med han. Han liker å danse men blitt litt lite med det i det siste også.

Da han var 4 var han blodfan av kaptein sabeltann så da gikk det i det. Kunne alle vers av alle sangene. Første dag i ny bhg stod han foran alle på avdelingen i samlingsstund og sang en hel kaptein sabeltann sang som tydeligvis ingen andre kunne og han fikk velge sang :D Da var han straks 4. Han var vel nærmere fem da dansefeberen satte inn :)

Han synger litt,men ikke så mye som broren på 6. Og han hater når vi synger til han. Da kommer han og holder oss for munn og ber oas slutte :D

Hun synger hele dagen lang..
Enten sanger hun kan.
Eller sanger hun dikter opp selv.
Gjerne om hva hun gjør eller har gjort.. :P
Det er min også

Hun synger store deler av dagen - hun elsker å finne på sanger - og hennes fremtidsdrøm er å bli syngedame og mamma

Mi på 2.5 år synger heeeele dagen. :rolleyes:

Hun kommer daglig hjem og har lært en ny sang, og synger gjerne alle versene av sanger.

Traller enda på julesanger gitt. :D

Min 5-åring synger stadig vekk.. Til tross for at han rimelig tonedøv :P

Eldste på 7 ELSKER å synge. Dikter sanger selv og lever seg heeelt inn i all sanger. :D
Edit: hu har synget helt siden hu lærte hva sang var.

Last edited:
Hun synger hele tiden. Men det er få sanger hun KAN. Hun finner helst på sanger selv, eller lager nye tekst eller ny melodi til noe hun kan litt av.

Min på snart fire synger mye. Enten sanger han kan, sanger han har hørt men egentlig ikke kan, eller bare finner på selv. Danser gjerne litt til sangen sin også :)

Hele dagen synges det. Sanger hu kan eller sanger hu finne opp etterhvert som hu driver med noe :p
Går også på kor en gang i uka da :)

Har en som ikke er glad i å synge. Han nekter til og med å repetere hvis jeg ber han om det. Jeg gruer meg litt til neste år egentlig for da må han begynne å lære dikt/sanger utenat. Han er nå 6! Storebroren elsker å synge, og minsten på 3 sånn delvis.

Hun synger alle sanger.. Både lærte og egenkomponerte.
Hun går på kor og synger mye der.
Slekter på mor si! Synger om alt jeg og, til og med handlelisten

Her synger 4 åringen HELE tiden men liker ikke at jeg gjør det på dagtid, bare natta sanger:)

Stort sett hele tiden. Han synger sanger han kan og sanger han dikter opp underveis :)

Back
Topp