Synger dere?

Ida_83

Gift med forumet
Synger dere nattasang for de små? Og isåfall hva synger dere?

Vi synger som regel "trollmor" eller "kjære gud jeg har det godt"

Synger mye på dagtid, men ikke noe nattasang før hun legger seg.
Sier bare "god natt min skatt, mamma elsker deg"
Putter henne i loppekassa og går ut [;)]

ORIGINAL: *MammaMø*

sign.[:)]

Samme her, bare at jeg sier "God natt, sove godt og takk for i dag. Det har vært en fin dag." Og så kysser jeg henne [:)]

Ja vi synger litt, men jeg bare dikter opp sanger selv, eller så synger vi lille petter edderkopp, i roooolig versjon [:D]

Signerer på alt utennom syngingen...Det er kun min samboer som synger til henne...Jeg er ikke så glad i å synge jeg...Men hun koser seg med meg fordet[:)][:)]

Først har hun melka si i våres seng, når hun er ferdig så koser vi oss litt i sengå våres...når hun begynner å bli trøtt legger jeg henne i sin seng og sier natti natti. Mamma elsker deg gullet mitt...Og mamma kommer snart inn igjen for å sjekke

ORIGINAL: Ida_83

Synger dere nattasang for de små? Og isåfall hva synger dere?

Vi synger som regel "trollmor" eller "kjære gud jeg har det godt"

Samme her [:D]

jaa!

synger hver kveld--

"når mamma har lagt sitt lille vakre troll og pakket han under dyna, da synger hun sakte for sitt lille troll de vakreste ord hun kjenner.
ho aiaiaiai boff, ho aiaiaiai boff osv..

for da sovner mammas lille vakre troll langt inni drømme landet. og der skal han være det lille lille troll, til morgenen atter kommer.
ho aiaiaiai boff, ho aiaiaiaiboff, ho aiaiaiaiboffboff, ho aiaiaiai boff..

skrever om trollmors vuggevise..[;)]

Synger flere ganger for dagen! Om kvelden er det standard å synge "Barn av regnbuen" og "so ro lillemor, nå er dagen over...."

Er også slik her at det kan virke som om hun ikke er så veldig interessert i å høre på meg ved leggetider for da er det viktigere å komme seg opp og stå i sengen[&:] Jeg synger no forde om jeg[:D]

Sier alltid "mamma og pappa elsker deg" og susser henne på kinnet før jeg går[:)]

nope, sier natta til tussi, ole brumm og tiergutt på veggen over sengen, også natta Nicholas, mamma er glad i deg. Sove godt lille venn. Så slukker jeg lyset og går ut....

her synges det store deler av dagen, og da danser hun til det..

og på kvelden synger jeg alltid "hør min bønn...."
susser henne og sier "sove godt prinsessa mi, glad i deg!!"

Synger de faste sangene til jenta mi[:D] men synger ikke til småen...

[:D]Her er det krav fra Jonas om nattasang.... og det er først... Bæ-bæ lille lam, så Kjære gud jeg har det godt.... så "lillebaby" (lillebrors vise), mikkel rev og etter det er det som regel stopp fra mi sia.... hehe... Og så må vi ikke glemme at vi må telle til 3... eeen-toooo-tree...."Bæ- bæ lille lam har du noe ull???" Osv....[:D]

Back
Topp