Synger dere?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Synger dere for babyene? Her liker hun det veldig godt. Har den siste måneden lagt merke til at hun kjenner igjen sanger og allerede har sine favoritter. Det hender noen av nattasangene må gå på repeat istedenfor å synge flere forskjellige, for at hun ikke skal begynne å klage ved sangskifte :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi synger masse for lillegutt, virker som han liker det for han smiler med en gang og noen ganger laget han lyder :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Vi synger masse også:) noen kjente kjære også er vi fælt til å dikte opp tekster i farte:-P

Synger på dagen bare, når hun skal legge seg sier jeg bare natta.
Hun er veldig glad i ro ro din båt, da ror vi også gliser hun med hele ansiktet:D

Ja, masse! Her er sangen om fingrene den morsomste! Litt skeptisk til lille Petter edderkopp som klatrer opp på hodet... :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja synger offte på dagen, om han sutrer så glemmer han at han var misfornøyd om vi begynner og synge :) når det er natta så synger vi 2 faste sanger.

<3 gull gutten født 02.02.2014<3

Synger mye ja:p på dagtid synger jeg mye sanger som vi kan ha bevegelser til:)

Celia 11.01.14

Om jeg synger?
Haha, ja stakkars jente :laughing002
Bare ens eget barn kan like det skrålet her tenker jeg :P

Går i Lille måltrost, bæ bæ lille lam, Mikkel Rev +++
Småsynger på noen strofer hele dagen i grunn.. både barnesanger, introer til tvserier, julesanger (no joke :P ) og litt nymotens greier som går på radioen...

Ja synger mye om dagen ho elsker det :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Sang dere for magen også eller?
Jeg sang hver dag, for jeg jobbet i barnehage mens jeg var gravid;)
Passer på å synge de samme sangene som vi gjorde i barnehagen. Vet ikke om hun kjenner dem igjen da.

Har lyst å gå på babysang, men det er ikke noe kurs her før september. Da rekker jeg bare være med noen ganger før pappapermisjonen.
Jeg kan jo gå først, så kan han ta over da. Ser det for meg, hehe:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er ikke så flink å synge, for jeg syntes det var helt forferdlig å høre mamma synge når jeg ble 6-7 år. Synger av og til da, sånn som den om å seile uten vind, ole brum og den vi diktet opp om å kle på seg sånn at han ikke skulle sutre..

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Back
Topp