Synger dere for barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Vi synger veldig mye! Jeg og mannen har ofte show for lille på stellebordet ;) Vi synger alle mulige slags sanger egentlig, både barnesanger, popsanger og egenkomponert tull :P

Er mest meg som synger :P men ja det synges mye :) flere ganger om dagen.

Ja, synger masse, og hun elsker det! Spesielt sanger med håndbevegelser som Lille Petter edderkopp :)

Synger masse!!! :)
Alt mulig, synger halve dagen nesten! Hehe. Mye kjente barnesanger, men også en del sanger jeg hører på av pop/top-liste osv. spesielt om vi leker/tuller litt.

Hvis hun skal duppe elsker hun at jeg synger "sullan og dullan og dullandei, sullan dullan dullan dullan dullan dei" :D sovner tvært. Denne er homemade av snuppa sin oldemor ;) haha. Hun begynte med det og fikk litja hekta. Bæ bæ lille lam nytter feks ikke

Jeg synger en god del for han og da blir det alt mulig da jeg ikke kan så mange barnesanger ennå. Han blir veldig glad når han hører "Mannen og kråka" ;)
Har blitt en del juksing med mobilen med tekst når jeg skal synge :P

Han elsker bake kake søte ihvertfall :D
Synger masse iløpet av dagen :)

Synger singsang kort, Tirna noir når vi skal legge oss og mye tull når jeg ikke husker annet :P

Synger hele tiden. 1,5 åringen elsker også sang. Og siden jeg går hjemme med begge blir det naturlig mye sangglede. Synger alt fra Har ei lita tulle til Kaptein sabeltann.

Synger alt mulig rart. Storesøster også. Tror favoritten er ro ro til fiskeskjær, med bevegelser, da stor flirer han ;)

Back
Topp