Synger dere for barna deres?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Ja. Både barnesanger, gamle sanger og popsanger. Hører også mye på musikk hjemme. Tidligere spilte jeg og pappaen mye gitar men det går ikke når ungene skal pille...

Min er 1,5 år. Synger mye. Hvis jeg ikke kommer på fler ender det ofte med julesanger [emoji322]

Ja, synger hver gang hun er ute av kuvøsen og på brystet. 20 dager, korrigert 30+2.

20mnd. Mye bæ bæ lille lam og fola fola blakken, men også nattasangen fra snøfall og besvärjelsen.

Sang mye da hun var baby. Nå er hun fire år og nå er det litt mer spontan synging. Vi er igrunn veldig syngete av oss, og tullesynger mye (med ulike stemmer), synger på sanger vi har på hodet eller synger med til radio og TV for full hals. Hun er veldig glad i sang og dans.

Synger mye, spesielt til eldste på 3. Hun kan så mange sanger selv nå, så vi synger mye sammen også [emoji4] synger og nynner også for babyen, men der kan jeg like så godt synge «voksen»-sanger

Synger for fireåringen og babyen. Klassiske barnesanger pleier å slå godt an, men eldste har ofte ønsker og det er gøy:)

2,5 år. Synger alltid trollmor og bjørnen sover til han. Han ber meg alltid synge de :)

Ja! Synger hver dag. Kan ikke så mange sangtekster, men mange melodier så synger bare fritekst :p Utenom nattasangen som synges hver kveld og natt :Heartred Sang også når hun var inni magen

Back
Topp