Synger dere for babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
vi synger mye. gøy når hun brgynner å følge med :) vi bruker pgså sangkort. hun er 7 uker

Ja, hele tiden når bysser henne og skal få henne til å sove.
Går i barnesanger :)

Sang Lille Pusekatt for henne da hun var våken i dag, og da smilte hun skikkelig :)

Ja, vi synger masse :) En del typiske nattasanger for å roe, og mye Egner og Knutsen og Ludviksen for moro skyld. Også finner vi på noen sanger selv til tider :P

Hverken jeg eller sambo kan og synge og var vel enige om at det fikk mini heller få av besteforeldrene. Men sannelig har vi begynt vi også!;) ikke mens noen andre hører på, selvsagt ;)

Synger litt på kveldene noen ganger. Blir ofte når jeg skal roe han ned. Bysser og synger til tider egenkomponerte tekster ettersom jeg ikke husker de gode gamle barnesangene. Heldigvis ikke så kravstor foreløpig :p

Altfor lite :/ er så dårlig på barnesanger og er veldig lite kreativ:p så burde og kunne ønsket at jeg sang mer.. Så dessverre ikke den store prioriteten enda!! Men skal bli bedre!!

Synger det som faller meg inn :p Men han liker veldig godt <om jeg er liten eller stor>

Synger masse, helt uten sangstemme. :p Det går i alt mulig rart egentlig. Forskjellige vuggesanger og barnesanger, julesanger, synger med når vi hører musikk, en god del egenkomponerte improviserte tekster om det vi holder på med, og en del sanger jeg kommer på ut fra det vi holder på med. F.eks. "vaske vesle Brumlemann" når jeg bader henne, eller "underneath the mango tree" mens jeg skar opp en mango. Bra ingen andre enn ungene hører meg tenker jeg. :D Hun liker aller best om jeg setter på musikk og synger med. Favorittene er så forskjellige som Lordi og barnas supershow. Nå tar jeg meg selv i å synge "is til middag" flere ganger om dagen. :p

Går mye i barnesanger her :) har også vært på babysang med lillemor

Synger masse! :-) barnesanger, "voksensanger", tullesanger - altså bare si forskjellig ord og setninger til en melodi.. Synger "Tulle med øyne blå" med omgjort tekst til gutten vår hver kveld :-) da smiler og ler han masse før han sovner <3

Spilte gitar og sang masse til han når han lå i magen :) nå synger både jeg og sambo til han. varierer litt i barnesanger og sangen jeg sang til han når han var i magen❤️

Synger om lille måltrost og trollemorsangen, slik er gjort med alle tre barna :)

Synger til henne om kveldene hvis hun er urolig og ikke får sove, da blir det litt gamle barnesanger eller noen refreng av sanger jeg husker.... litt nynning :P Dårlig på å huske tekster :P

Synger en del :p har radioen på så synger mye etter de sangene ( husker veldig få sangtekster) ellers de barnesangene jeg kan huske litt fra eller nynning. Tullesanger som jeg finner på går det også mye i :p

Synger mye, men tekst og melodi blir ofte til underveis ;-) synger fast vuggesang når det er natta!

Back
Topp