Synet

*Majolinn*

Glad i forumet
Kan synet forandre seg i graviditeten ? Skal spøre jordmoren også, men føler det sjøl.. ?

ohh jess ! eg var hos optikkeren min forrige uke å va sikker på att styrken min måtte dobles, men synet var likt sa han, men jeg kunne få dårligere syn av graviditetshormonene, og jeg har diabetes i tilegg, så det gjorde ikke saken bedre !
Men det stabiliserte seg etter graviditeten sa han.

Ja det kan det. Tror det er alle hormonene som spiler oss ett lite puss disse månedene.
Noen får beskjed av optiker om å komme til time en stund etter at de har sluttet å amme, da hormonene normalt sett har kommet seg tilbake i vanlig gjenge.

Mne plages du ved synet, og merker tydelig forskjell synes jeg du skal snakke med optiker. Da kanskje de korrigerer briller/linser nå i svangerskapet.

Ja, eg får ta en synstest å se om d e noe forandring! :) Førler meg elendig uten briller ( I hodet ) Men når eg tar di på så er alt deeiligt!! Kvalmen gir seg liksom! Har aldri brukt di uten om til tv før .. hmm..
ORIGINAL: Eldbjørg

Ja det kan det. Tror det er alle hormonene som spiler oss ett lite puss disse månedene.
Noen får beskjed av optiker om å komme til time en stund etter at de har sluttet å amme, da hormonene normalt sett har kommet seg tilbake i vanlig gjenge.

Mne plages du ved synet, og merker tydelig forskjell synes jeg du skal snakke med optiker. Da kanskje de korrigerer briller/linser nå i svangerskapet.

jeg har fått dårligere syn... men det er noen år siden... var og fikk meg briller for 1 år siden, da klarte jeg ikke mer... ser ikke teksten på tv`n klart uten briller[&:]

men om det var p-pillen eller noe annet som har skylda vet jeg ikke...

Back
Topp