synet mitt flimrer??

LadyOnHeels

Elsker forumet
hva skjer? synet mitt flimrer så ser jo kjempe dårlig nå 

Migrene kanskje? Pleier å bli sånn hos meg når migrena tar inn..

DinaF skrev:

har aldri hatt migrene før så vil ikke tro det er det da. 

Kan være tegn på høyt BT. Ser du er høygravid, har du hatt høyt BT på siste kontrollene? Når var siste kontroll?Skal ikke skremme deg,men det kan være tegn på svangerskapsforgiftning.

kan være høyt blodtrykk, Ser du er på slutten av svangerskapet. Så ta en tlf til føden og hør med de

Syntes du skal ta deg en tur å få målt blodtrykket ditt jeg, alltid godt med engang for mye enn for lite.

mamma09og10 skrev:
Kan være tegn på høyt BT. Ser du er høygravid, har du hatt høyt BT på siste kontrollene? Når var siste kontroll?Skal ikke skremme deg,men det kan være tegn på svangerskapsforgiftning.

var på kontroll på tirsdag og da var urinen fin og jeg hadde lavt BT.. Viss ikke det blir bedre så får jeg ta en tlf til føden tror jeg :) 

LadyOnHeels skrev:

DinaF skrev:

har aldri hatt migrene før så vil ikke tro det er det da. 

Mens noen blir kvitt migrenen sin når de er gravide, opplever andre å få sitt første møte med migrene når de er gravide, så umulig er det ikke at det er det du har. Jeg hadde aldri hatt migrene før jeg var ca 25 år, plutselig satt jeg der med kronisk migrene. Da jeg var gravid var jeg nesten kvitt drittet, men det dukket opp igjen så snart ungene var ute av magen.

Det skal sies at jeg også fikk migrene for første gang da jeg var gravid med nummer to..Etter det har jeg hatt det i perioder, og nå som jeg er gravid har jeg det ofte!! Jeg får også problemer med synet, men er det aura skal det gi seg etter en liten stund-i følge nevrologen.
Blir det langvarig,ring føden å få deg en sjekk!!!

det roet seg og gikk helt vekk tilslutt så håper det ikke kommer tilbake igjen. 

Jeg hadde sånn flimring når jeg var gravid og begynte å bli tung. Hadde litt høyt blodtrykk, men tror egentlig det kom av at nakken ble veldig stiv når magen begynte å bli tung..
Kanskje du kan få noen til å masere nakken din litt hvis du er stiv.

Jeg har det "ofte" har vært plaget med det i mange år.. Plutselig så kommer det bare, og noen ganger er det så ille at jeg ikke klarer å lese eller se hva som skjer på tv'en f.eks.

Å det forsvinner like fort som det kommer, det er utrolig ekkelt.. Heldigvis pleier det ikke vare så lenge om gangen..

Back
Topp