synet bedrar

Rakosy

Elsker forumet
må bare le litt av meg selv..
her om dagen hevdet jeg hardnakket at fleske-kanten min bare var flesk..

har jo alltid klart å dra inn magen såpass at den blir flat, selv med en fettpølse nederst...

skulle jo da frisere dotten igår, og til min store overraskelse, klarte jeg ikke å dra inn magen lenger.. den fettpølsa ble jo værende i veien, så nå måtte jeg se i speilet, for å se hva jeg gjorde [8D]
samme hvor mye jeg retter opp ryggen og drar inn magen, så stikker både fettpølsa og magen nedenfor ut.. jeg har visst fått gravidmage[:D]

så neste gang får gubben være frisør[:D]

regner med at jeg kanskje tar bilder imårra, siden jeg da har bikket ny uke..[:)]

mage bilder^^

Les det du har skrevet.....kan leses til at det er dotten du skal ta bilde av....[8D] Håper veldig det er magen og ikke dotten det kommer bilde av her! [:-][:D]

ORIGINAL: Mirus

Les det du har skrevet.....kan leses til at det er dotten du skal ta bilde av....[8D] Håper veldig det er magen og ikke dotten det kommer bilde av her! [:-][:D]

jah, kanskje jeg skal vise frem min nyfriserte dott[8D]
dotten blir nok pent tildekket med truse.. [;)]

Les det du har skrevet.....kan leses til at det er dotten du skal ta bilde av.... Håper veldig det er magen og ikke dotten det kommer bilde av her!

He he [:D] Tenkte akkurat det samme [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kidada

Pricless!

Så for meg "dott in progress" bilde..

Blei endel kutt osv sist på meg.. shava i blinde jeg [8D] Og herregud så mange ganger jeg glemte noen fjoner, så helt vilt ut! hahaha

mmm 2 dagers stubb gjør seg jo fint på bildet[8D]
klarte meg uten kutt, men om jeg sku laget "hårsveis", så hadde jeg slitt tror jeg..
kan jo late som de fjonene er et stjernebilde?[:D]

ORIGINAL: Rakosy

Pricless!

Så for meg "dott in progress" bilde..

Blei endel kutt osv sist på meg.. shava i blinde jeg [8D] Og herregud så mange ganger jeg glemte noen fjoner, så helt vilt ut! hahaha

mmm 2 dagers stubb gjør seg jo fint på bildet[8D]
klarte meg uten kutt, men om jeg sku laget "hårsveis", så hadde jeg slitt tror jeg..
kan jo late som de fjonene er et stjernebilde?[:D]

HAHAHA

Så for meg sånn "prikk til prikk" tegning mellom fjonene mine nå!!

finn frem tusjen!

Back
Topp