Synes nesten litt synd på meg selv...

AnHe

Flørter med forumet
Septemberlykke 2015
Kan ikke huske at jeg var så dårlig i første svangerskap som det jeg er nå, men er mulig jeg har fortrengt det..... Ligger bare på sofaen og har jo ikke noe sosialt liv lengre... Selvfølgelig er jeg glad jeg er gravid,mog jeg vet jeg blir redd om symptomene forsvinner så jeg får nesten bare være glad det er slik ;-) skal reise til new York i slutten av januar, lurer virkelig på hvordan der blir..

Måtte gå å legge meg tidlig idag fordi samboeren lagde seg sodd, og det lukta så jævlig hehe

Kjenner meg veldig igjen.. Jeg var slapp og sukten sist svangerskap.. Men var absolutt ikke såå kvalm!
Føler at det er kun når jeg ligger i fosterstilling under dyna i et mørk rom at jeg ikke kjenner det så godt :p håper det går over snart!

Har du jente eller gutt i fra før?

Samme her, kan ikke huske at jeg var såå dårlig :-/ krysser fingrene for at det gir seg etter de 3 første mnd som sist :-)

Tror jeg fortrengte at jeg var så dårlig sist, hadde aldri ville gått gjennom dette igjen da x) hehe

værste er at andre ikke forstår hvordan det er å være så dårlig, med mindre de har gått gjennom det selv!

Uff..unner dere virkelig ikke å være dårlig! Var det i 17 uker sist svangerskap og det er noe av det mest grusomme jeg har vært gjennom, spydde 5-6 ganger pr dag (på en god dag). Denne gangen har jeg ikke vært noe dårlig til nå *bank-i-bordet*, men det kom i uke 6 sist så jeg tror ikke jeg er ute av "faren" ennå! Men håper jeg slipper det denne gangen!

God bedring jenter:)

God bedring!

Har selv brukt store deler av helgen på sofaen. Så fort jeg står oppreist kommer kvalmen, mens når jeg ligger er det faktisk mye bedre. Er 50% sm så i dag er fridag, måtte bare innom jobben en time tidligere , nå ligger jeg flatt ut på sofaen! :)

Back
Topp