Synes merkelig ........

Anjarasoa

Glad i forumet
at de er i barnehagen ikke husker hvordan navnet til ungen min [:@]

Det var en basar idag og de spurte liksom hvordan navnet skulle skrives[:@][:@][:@][:@][:@].....og det er ikke akkurat stor barnehage. "Hallo, er det noen hjemme?" og de var tre kjente barnehage tante. Vi bor i en liten bygd.

Har jenta de ett "vanskelig" navn da?

mitt navn har alltid enten blit uttalt feil eller stavet feil.. men så er/var det ikke det vanligste på den tiden heller.. uvanlig navn?

Alt hva man skal irritere seg over...[&:] 

De pleier å skrive feil på jenta mi, enda de bare er 11 barn i bhg [8D]

de skriver med k istedenfor c, hehehehe.

Men jeg tenker bare at den som gjør det antakelig kjenner noen som staver med k, og derfor gjør feil.

Nå ble jeg nysgjerrig på hva jenta de heter...?

Mye å irritere seg over [:)] Har ei datter som heter Leah, hvor det har blitt skrevet Leha, men kan ikke si jeg blir sint av den grunn asså [8|]

har to vanlige navn: den første begynner med K. og den andre begynner med O. og ikke husker etternavn heller [:@]

kanskje det hjelper hvis du selv fyller ut med alle ordene i setningen? Hvis du har glemt noen ord i setningene når du snakker med dem, så har de kanskje ikke fått med seg hva du mener?

ORIGINAL: Dollface

kanskje det hjelper hvis du selv fyller ut med alle ordene i setningen? Hvis du har glemt noen ord i setningene når du snakker med dem, så har de kanskje ikke fått med seg hva du mener?

ORIGINAL: Dollface

[8D]

bedre at dem spør enn at dem skriver/sier feil da [:)]

må kommentere en ting som JEG sikkert synes er nesten like irriterende som du synes om navnet til datteren din.. [8D] vi er ikke barnehagetanter!! [:)]

men til saken, hadde ikke blitt sur om en forelder kommenterte at vi måtte prøve få navnet til barnet dems riktig.. skulle bare mangle [:)]

BarnehageTANTE???

Og hva er så gale med at de vil skrive navnet riktig da?[8|]

ORIGINAL: Anjarasoa

har to vanlige navn: den første begynner med K. og den andre begynner med O. og ikke husker etternavn heller [:@]

Det kan du faktisk ikke forvente heller!

ORIGINAL: *Tåka*

BarnehageTANTE???

Og hva er så gale med at de vil skrive navnet riktig da?[8|]

hva er så galt med å kalle det barnehagetante da? [8|]

Back
Topp