Synes jeg har mage allerede....!!

kan vi ikke ha oppblåst mage bilde tråd? :P ser ut som jeg er 20 uker vei her :P hehe

Er i uke 7 og føler at magen er større, men det skyldes luft og alt julegodteriet:-) Jeg er vant til flat mage til vanlig,så dette er uvant!

magen min er like stor som da jeg var 20uker på vei sist. er bare 4+5 så det er vell bsre luft og innbilninger om at magen har kommet;-)

jeg kjenner kanten på livmora ca 2 cm over skambeinet, sist hadde jeg kanten på livmora ved navlen allerede i uke 12, men hos meg så er det bare litt over 1 år siden jeg var gravid sist da, så er ikke så mye muskler som kan skjule den enda :p hehe

hvordan kjenner man kanten på livmora? :P

jeg fikk jm til å lære meg d sist jeg var gravid ;) men enkelt forklart så vil det føles ut som en "kant" i magen, hvor det går fra fast til mykere, nå i starten kan du kjenne etter ved skambeinet, om magen er mjuk like over, så har den ikke kommer frem enda, men når den kommer frem, så vil du enkelt kunne kjenne forskjellen (med litt trening) ;) jeg regner med man vil klare å kjenne det iallefall ved 12 uker, om man ikke har gjort det før ;) :) er enklest nå rman ligger på ryggen og slapper av i magen

Back
Topp