Synes jeg har mage allerede....!!

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Når jeg ligger på ryggen er det tydelig liten mage der! Er ikke det veeeeldig tidlig?? Flere som har fått litt ekstra mage? Jeg er stor og stram. Når jeg trykker er det akkurat som å trykke på en gravidmage :P (husker fra siste svangerskap)...

Sist jeg var gravid kom magen så seint!

Mye mulig det er luft også, for det er veldig vanlig å være litt oppblåst og se gravid ut tidlig i svangerskapet. hvor langt er du på vei nå???
Jeg har en del poltring enda siden jeg gikk høygravid for 15 uker siden så her tar det sikkert en stund før jeg kan se ekstra gravide mage

Hehe, jeg vil ikke tro det er gravide mage for det er ikke før i uke tolv at livmoren kommer over skambeinet og deretter vil magen kunne vise etterhvert. Men jeg har jo hørt om flere som har sagt at dem har fått tidligere gravide mage, men om det er tilfellet eller om det har vært luft, kan jeg ikke svare på med sikkerhet.
Men du kan jo for all del kose deg med magen din uansett ;)

Sist jeg var gravid i uke 12 var livmoren min allerede oppe ved navlen, og det er rett over skambeinet som er "normalen". Vi er alle forskjellige, så det kan jo så godt hende at det er det du kjenner :)
Livmora skal vell være så vidt større enn knyttneven vår nå ca?! Mener å ha lest det en plass :)

Trur å det må være mye luft, sist så jeg gravid ut fra dag 1 men var bare masse luft. Fikk antydning, som jeg så selv, til mage rundt 10-12 uker ;)

er nok luft.. livmor har ikke vokst mye enda.. og frøet er jo mikroskopisk..hihi..

Jeg var vanvittig oppblåst sist jeg var gravid, men ikke kvalm. Denne gangen er jeg ikke oppblåst, men kvaaaaaalm.... USj.

Har så stor mage fra før at her er det ikke noe forskjell, annet enn at jeg føler meg stappet:P

Når jeg ligger på ryggen er det tydelig liten mage der! Er ikke det veeeeldig tidlig?? Flere som har fått litt ekstra mage? Jeg er stor og stram. Når jeg trykker er det akkurat som å trykke på en gravidmage :P (husker fra siste svangerskap)...

Sist jeg var gravid kom magen så seint!
Hei. Sniker litt jeg;) jeg er også gravid med nr. 2 og merket at jeg hadde mage veldig tidlig jeg også. Er veldig vanlig å få mage tidligere, med nr2. Men så tidlig er det nok bare luft. Livmoren ligger godt nede i bekkenet enda :) Lykke til videre.

BVforum via Samsung

Man får mage tidligere og tidligere med hvert barn.
Jeg har hørt at det er hormonene som slepper opp musklene som holder magen inne.
Så selv om det ikke er babyen så er det nok hormonen som gjør at magen føles litt større.

jeg kjenner kanten på livmora ca 2 cm over skambeinet, sist hadde jeg kanten på livmora ved navlen allerede i uke 12, men hos meg så er det bare litt over 1 år siden jeg var gravid sist da, så er ikke så mye muskler som kan skjule den enda :P hehe

Back
Topp