Synes du tiden går sakte, eller fort?

Fort! ;) går mye fortere nå på slutten også.. Jeg er i full jobb men et barn hjemme så d kan ha noe å si ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes det både går sakte og fort :) har vært sykmeldt i en mnd allerede, og forblir det ut svangerskapet. Har ikke så mye å fordrive tiden med :p


Venter en liten prins 08.12.13 ❤
 
Syns tiden bare går sakte. Kanskje det er fordi man ikke får gjort noen forberedelser. Vi flytter 1. november, har alt av bebisting, men får ikke innredet eller noe før flyttinga. Er jo ellers fulltidsstudent for tiden, så dagene er jo fulle, likevel synes jeg tiden står bom stille:p Føles litt som å være liten og glede seg til jul, tia går så treigt!
 
den flyr av gårde! Jeg trodde det kom til å bli en laaaang høst, siden jeg har gått hjemme siden slutten av juni (først sommerferie og deretter sjukmelding), men dagene går jo uansett i det vante.. men jeg syns det er leeenge mellom hver kontroll.. hehe
 
nå går det fort syns jeg asså, litt væææl fort :p
har eget firma, og har mye å gjøre der, pluss da 3 barn fra før, ekstrem opppussing/restaurering av hus der vi fikser det meste selv, og noe frivillig arbeid sånn på sida. Så ja, kjeder meg ikke akkurat, og tida går FORT ;) :p WÆÆ
 
Kan jo svare utifra meg selv, er noen måneder etter dere men :p
Synes tiden går utrolig fort. Denne gangen har ukene virkelig flytt, kontra forrige svangerskap.
Litt sånn "Oi, er jeg halvveis allerede?? Åja :p "
 
Fort! ;) går mye fortere nå på slutten også.. Jeg er i full jobb men et barn hjemme så d kan ha noe å si ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her! :) Så studerer jeg ved sida av fulltidsjobben, og har eksamen å se frem til i november - så det føles heller som om tiden ikke kommer til å strekke til - mer enn at den snegler seg avgårde sånn den gjorde sist :)
 
Jeg syns ukene snegler seg avgårde... formen er ikke helt på topp om dagen og jeg sover så dårlig om natten så akkurat nå føles det ut som jeg alllldri kommer i mål! Kommer til å være gravid og elendig for bestandig... Vil ha permisjon NÅ men det er 6 uker igjen enda. Det er greit å være på jobb nor jeg først kommer meg dit, men er et ork å stå opp hver morgen... men får bare holde ut!! (dagens syteinlegg fra meg...):confused:
 
Tiden står stille!!!!!!
 
Altfor fort :p
 
Syntes tiden går veldig fort nå... Er veldig glad for at det er 52 dager igjen fortsatt, og nyter hver dag!
 
Når jeg ser frem i tid og dagen som er så føler jeg tiden går utrolig sakte. Men ser jeg tilbake i tid då synes jeg nesten det har gådd for fort...

Flere som føler det slik? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når jeg ser frem i tid og dagen som er så føler jeg tiden går utrolig sakte. Men ser jeg tilbake i tid då synes jeg nesten det har gådd for fort...

Flere som føler det slik? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Enig med deg der!:D
 
Jeg føler det går veldig sent denne gangen:( Ligger hjemme med lav blodprosent, og har gjort det i noen uker nå, jerntablettene hjelper ikke på... 4 uker igjen til permisjonen begynner, men det virker som jeg kommer til å bli sykemeldt ut perioden. Trøster meg med at vogna og de store tingene som mangler til nurkets ankomst, skal hentes om 2 uker:) Blir kos å få det i hus i hvert fall! Da kan jeg montere, gjøre klart og møblere! Noe å henge fingrene i;)
 
Back
Topp